سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری مهر

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: بسیج یک قرارگاه برای 6 محله آسیب دیده تهران ایجاد کرده و قرار است با ظرفیت های خود از 5 آذر ماه اولین عملیات مشترک در همه عرصه ها را در محله هرندی آغاز کند.

خبرگزاری دانا

آرامستان‌های قدیمی در شهر سنندج وجود دارند که هنوز چندین سال است فکری اساسی برای آن صورت نگرفته است؛ از جمله این گورستان‌ها می‌توان به گورستان‌های تایله و تپه شرف‌الملک اشاره کرد که از قدیمی‌ترین آرامستان‌های شهر سنندج هستند.

وب‌گاه عصر ایران

آنچه اکنون مشاهده می شود خارج شدن مسیر رفتار با زاینده رود از اجرای قوانین و مقرراتی است که هرچه جلوتر می رویم ابعاد آن وسیع تر و حق نادیده گرفته می شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با اشاره به اینکه وظیفه و رسالت ما توانمند سازی جامعه هدف با اراده آموزش های مناسب است، گفت: 45درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی به فنی حرفه ای برای آموزش مهارت مراجعه می کنند.

خبرگزاری دانا

رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی با رمز مقدس «یا حضرت امام حسن عسکری (ع)» همزمان با سراسر کشور و به مناسبت آغاز هفته مبارک بسیج در استان مرکزی آغاز شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به شیوه درست مطالبه گری و جنبه عمومی آن گفت: در این شیوه از مطالبه گری هم نظارت همگانی صورت می گیرد و هم از بسیاری از موضوعات همچون فساد اداری، رانت خواری، پارتی بازی و بسیاری از موضوعات دیگر که امروزه به عنوان گره های اصلی جامعه محسوب می شوند جلوگیری می کند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده اصفهان در مجلس در نامه‌ای از رئیسی خواست به گونه‌ای تدبیر شود تا ضمن حضور شخص رییس جمهور در اصفهان و تشکیل شورای عالی آب، ابعاد مختلف موضوع بررسی و راهکارهای مناسب عملیاتی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار توجه ویژه او به موضوع زاینده رود شد.

خبرگزاری دانا

سردار حسینی با اعلام خبر اجرای طرح "محله‌های اسلامی" گفت: پایگاه‌های مقاومت ما همچون دهه 60 باید حلال همه مشکلات محلات باشند و این جایگاه باید احیا شود.

خبرگزاری دانا

در اولین روز از هفته بسیج «زنگ بسیج» در مدارس استان کردستان و به صورت نمادین در مدرسه دکتر "علی اصغر فانی" سنندج با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان بسیجی نواخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار توجه ویژه او به موضوع زاینده رود شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه آموزش مهارت‌های زندگی در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی اهمیت بسزایی دارد، گفت: آموزش این مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان به خصوص در محلات آسیب دیده، عامل مهمی در زمینه ارتقاء سلامت روانی جامعه است.

خبرگزاری دانا

سردار کریمی گفت: در استان مرکزی بیش از 1 هزار و 250 گروه جهادی به استعداد 25 هزار جهادگر بسیجی سازماندهی شده اند که در نقطه به نقطه مناطق استان مرکزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

خبرگزاری دانا

علی سلطانی گفت: بسیار خانواده هایی بودند که در تامین جهیزیه دچار مشکل شده و مشکلات اقتصادی اجازه تامین آن را به زوج‌های جوان نمی داد لذا توسط بسیج حل شد، بسیج تنها مجری این امر بود که کمک خیرین را ساماندهی کرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار توجه ویژه او به موضوع زاینده رود شد و گفت که به گونه ای تدبیر شود تا ضمن حضور شخص رییس جمهور در اصفهان و تشکیل شورای عالی آب و یا جلسه هیئت دولت در اصفهان، ابعاد مختلف موضوع بررسی شده و راهکارهای مناسب عملیاتی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شیرین سلیمانی، متخصص علوم تربیتی، پژوهشگر و مشاور تربیتی می‌گوید آموزش گفتگوی موثر می‌تواند بعنوان ابزاری قدرتمند در راستای جلوگیری از خشونت خانگی عمل کند.