سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

نعیمی با بیان اینکه آسیب های نهان و نهفته شهر باید مورد توجه قرار گیرد گفت: پیشگیری آموزش محور مهمترین نوع پیشگیری است.

خبرگزاری ایسنا

شهردار منطقه14 از تشکیل کارگروه‌های مختلف برای استفاده از ظرفیت نخبگان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل از محافظه کاری به عنوان بزرگترین آفت برای کشور نام برد و گفت: امروز مسئولان کشور نباید محافظه کار باشند و باید با تمام وجود به اسلام و کشور خدمت کنند.

خبرگزاری دانا

پورذهبی دو مسئله خودسازی و معنویت در قشر دانش آموز را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: همچنین باید غیرت ملی و دینی و استکبارستیزی در وجود دانش آموزان نهادینه شود و نسبت به آن دغدغه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: کاهش مشکلات خانواده ها و زوج های جوان نیازمند تدوین سیاست های جمعیتی مناسب و توجه به دغدغه های معیشتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فراکسیون زنان مجلس، گفت: انقلاب اسلامی با خروج از دوگانه تحجر - غربگرایی در نگاه به زن، راه سومی را پیش روی زنان قرار داد و زنان توانستند به دور از کاستی‌های دو اندیشه سنتی و غربگرا، جایگاه خود را در زیست فردی، اجتماعی و سیاسی خویش بازتعریف کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - در آستانه فرارسیدن ایام ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)، از قهرمانان و مدال آوران شهرری در مسابقات جهانی با حضور مسئولان ورزش شهرستان و جمعی از مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در این بارگاه ملکوتی قدردانی شد.

خبرگزاری دانا

تغییرات در 2 دانشگاه مهم کرمانشاه بدون شک اقدام نیک و مهمی است که بایستی کرمانشاهیان و مدیران آینده آن را درک کنند.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش ارائه شده به کمیسیون اجتماع در بررسی اعتباری که در بودجه 1400 برای بحث آسیب های اجتماعی منظور شده، تقریبا اختصاص چشمگیری برای پرداختن به امر آسیب های اجتماعی تاکنون صورت نگرفته است و بخشی از این اعتبارات به کارهای فرهنگی تخصیص پیدا کرده که به تعبیر کمیسیون اجتماعی ربطی به آسیب های اجتماعی ندارد.

خبرگزاری دانا

محمد اسلامی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین تهدیدها علیه نسل جوان و نوجوان است، گفت: برای مصون‌ماندن از این آسیب‌ها باید مثبت‌اندیشی با اعتقاد به باورهای دینی در این رده سنی تقویت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به تشکیل مراکز بهاران در 22 منطقه تهران گفت: در ابتدا این مراکز به خوبی کار می‌کردند اما دچال چالش شدند لذا باید توسط شهرداری پایتخت این مراکز در اختیار بهزیستی قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

استاندار تهران با اشاره به انسجام بین مدیریتی میان استانداری و شهرداری پایتخت که موجب هم افزایی شده است، گفت: این هم افزایی معطوف حل مشکلات استان است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کرمان می‌گوید قانون فرزندخواندگی که سال 96 با اصلاحیه‌ای همراه بوده باید دوباره اصلاح شود وگرنه می‌تواند مشکلات مختلفی از جمله قاچاق انسان یا اعضای بدن انسان و نیز فساد اخلاقی بعضی زنان بی‌سرپرست را نیز همچنان به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه داشتن سبک زندگی اسلامی باعث آرامش و ترقی جامعه خواهد شد، گفت: فرهنگ عمومی مورد نظر اسلام متکی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده و فرهنگ عمومی جامعه نشات گرفته از معارف الهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای شهر امروز به بررسی طرح " سند سیاست‌های حاکم بر تدوین برنامه و بودجه سال 1401" پرداختند.