سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منصوری درباره اقدامات و برنامه‌های استانداری تهران برای کاهش مسائل و آسیب‌های اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام براهنگ گفت: در راستای مهرواره اوج و گره گشایی از مشکلات مردم، با مشاوره و همکاری شورای حل اختلاف و پایگاه بسیج مسجد و ارائه راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های نهاد خانواده؛ 4زوج جوان از طلاق منصرف شدند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی صد در صدی پلیس برای انجام ماموریت‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید و علما در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به امر عفاف و حجاب تاکیده کرده و عدم فرزندآوری را تهدیدی علیه آینده نظام عنوان کردند.

خبرگزاری ایسنا

صبح امروز سه شنبه استاندار تهران شهردار و رئیس شورای شهر تهران در جلسه‌ای مشترک به همراه سایر دستگاه‌های مرتبط در حوزه حل آسیبهای اجتماعی نخستین جلسه قرار گاه خدمات اجتماعی را برگزار کردند تا گام موثری در حل مسائل اجتماعی تهران برداشته شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با شروع فصل سرد سال، پذیرش مرکز سرپناه شبانه بیرجند تا 33 نفر افزایش می‌یابد و مردم در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب مراتب را به سامانه 123 اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با ایشان، ضمن تاکید بر رفع آسیب‌های حوزه زنان و خانواده بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مبارزه با تهاجمات فرهنگی و چاره‌جویی نسبت به روند پیری جمعیت و کاهش فرزندآوری تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید گفت: دولت و مسوولان در حوزه زنان توجه ویژه‌ای به رفع آسیب‌ها داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر ضرورت مهار خطرپیری جمعیت، گفت: قانون جوانی جمعیت در سطح ملی تصویب شده است و باید با اجرای دقیق این قانون خطر پیری جمعیت در دو دهه آینده کاهش پیدا کند.

وب‌گاه عصر ایران

باید طرح هایی در نظر گرفته شود که قابلیت اجرایی داشته باشد و از طرح های بدون عقبه فکری و هیجانی پرهیز گردد.

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طراحی خرد، مسکن فقط یک بعد خوابگاهی ندارد بلکه دارای ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که اگر در برنامه‌ریزی ها به این ابعاد توجه کافی نشود، عوارض و آسیب های اجتماعی دیگری پدید می آید.

خبرگزاری ایسنا

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: باید طرح‌هایی در نظر گرفته شود که قابلیت اجرایی داشته باشد و از طرح های بدون عقبه فکری و هیجانی پرهیز گردد.

خبرگزاری دانا

عرب گفت: یکی از اولویت های این شهرستان بحث کاهش آسیب های اجتماعی است و با تعامل و همکاری مثال زدنی که مجموعه قضائی با مجموعه اداری در رشتخوار دارد باید تلاش کنیم که طرح شورای حکمیت دوباره فعالیت خود را آغاز کند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران گفت: در فضای فعلی که با کمبود منابع مواجه ایم تنها پول و هزینه مشکلات استان تهران را مرتفع نمی کند؛ بلکه باید بی واسطه در میان مردم حضور داشته باشیم و از نزدیک مشکلات آنها را بشنویم و با مردم گفتگو کنیم.