سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: برخی زمزمه‌ها بین افراد در داخل کشور شنیده می‌شود که با تصویب سند ملی حقوق کودک، تصمیم داریم از کنوانسیون حقوق کودک خارج شویم که این تفکر بشدت غلط و محکوم است و چنین اراده‌ای نیز بین دولتمردان وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

نصیری گفت: با تدبیر فرمانده انتظامی استان گلستان در 21 کلانتری استان گلستان کارشناسان مشاوره مددکاری مستقر هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهرا - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه مسائل زنان به صورت مستقل دیده و مشکلات آنان مرتفع شود، گفت: معاونت، تدوین و عملیاتی کردن برنامه‌هایی در دو حوزه توانمندسازی و کارآفرینی بخصوص برای زنان سرپرست خانوار را در اولویت قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر دادگستری با اشاره به اینکه کودکان به فضای امن مجازی نیازمند هستند و باید مسئولان به این موضوع بیش از پیش توجه کنند، گفت: کرونا فضایی ایجاد کرد که کودکان از حداقل حقوق بنیادین خود از جمله رفتن به مدرسه و... محروم هستند و در یک فضای ایزوله قرار گرفته و از سوی دیگر با فضای مجازی افسار گسیخته ای که هیچ ایمنی برای فرزندان ما ایجاد نمی کند، تنها مانده اند.

خبرگزاری دانا

تخریب و توهین در فضای مجازی، ارمغان نداشتن سواد رسانه ای است که سبب می شود مشکلات عدیده و آسیب های اجتماعی ایجاد شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - زنان آسیب‌پذیر خراسان رضوی، به ویژه در دوران کرونا، زیر پوشش حمایت‌های رفاهی و معیشتی دفتر امور زنان و خانواده استانداری قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت آموزش و پرورش «دستورالعمل اجرایی بسته تحولی ارتقای مهارت های روانی اجتماعی دانش آموزان» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

در پیشروی علی‌محمد زنگانه یک دومینو از مشکلات ریشه‌دار از گذشته وجود دارد و این مردم جنگ‌دیده باید از میدان های مین زیادی برای عبور از بحران‌های استان گلستان بگذرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌استاندار تهران در تشریح جزئیات دیدار خود با شهردار تهران، گفت: در خصوص آسیب های اجتماعی همچون متکدیان و معتادان متجاهر و... تصمیم گیری شده که جزئیات آن پس از تشکیل قرارگاه اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران در تشریح جزئیات دیدار خود با شهردار تهران، گفت: در خصوص آسیب های اجتماعی همچون متکدیان و معتادان متجاهر و... تصمیم گیری شده که جزئیات آن پس از تشکیل قرارگاه اعلام خواهد شد.

وب‌گاه الف

زاکانی شهردار تهران، طی حکمی مدیر فرهنگی و سلامت شهرداری تهران منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور طلاق را از خطرات مهم جامعه امروز ایرانی برشمرد و بر لزوم تشکیل نهضت مشاوره خانوادگی در سراسر کشور با هدف کاهش طلاق تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به مزیت‌های نسبی گلستان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و دسترسی به تبادلات مرزی گفت که توسعه این استان با اتکا به این ظرفیت‌ها و استفاده از وحدت و انسجام موجود منطقه امکان‌پذیر است.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور در بدو ورود به استان گلستان با حضور در گلزار شهدای گرگان با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کرد.