سه‌شنبه 12 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

لزوم اعمال تدابیر عاجل مدیریتی، نظارتی، کنترلی و اجرایی فوری و کارآمد، نیاز فعلی تمامی دشت‌های کشور (و حتی مناطق مسکونی) خصوصاً دشت‌های با وضعیت بحرانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "سعید منتظرالمهدی" در حاشیه دیدار صمیمی با اعضای " گروه تئاتر " نابینایان و کم بینایان " گروهِ باران و نمایش این گروه در تالار مشاهیر تئاتر شهر تهران علاوه بر تحسین فنی و زیبایی شناسانه ی نمایشِ گروه باران، ترویجِ نشاط و زندگیِ پر امید آنان را مایه مسرت والبته گونه ای عینیت یافته از سایکو درام (تئاتر درمانی) دانست معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به برخی ممنوعیت ها در مراسم عزاداری ماه محرم امسال اشاره کرد و گفت: یکی از این ممنوعیت‌ها، نصب تمثال ائمه اطهار (ع) در هیات ها و گل مالی کردن خودروی عزاداران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران درخصوص دو شغله بودن خود گفت: هنوز از شهرداری تهران پولی نگرفته ام چه برسد برای دستیارویژه رییس جمهور درامور آسیب های اجتماعی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی امسال خشونت خانگی علت برقراری بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی استان بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: گشت ارشاد دوباره به میدان برگشت. طبق گفته سخنگوی فراجا گشت ارشاد دوباره شروع به کار کرده اما نهاد مجلس و دولت موضع مشخصی نسبت به آن اتخاذ نکرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم چابهار گفت: در این راستای لایحه عفاف و حجاب مطرح شده بود و در این بین اجرایی شدن دوباره گشت ارشاد آثار جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعیدی نماینده مردم چابهار گفت: اینکه انتظار داشته باشیم در کشور اسلامی مولفه‌های اسلام رعایت شود پسندیده است اما در عین حال رباخواری بانکی را داریم که حساسیتی در برابر پدیده ربا نمی‌بینم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کشور گفت: چرا تأمین اجتماعی به صورت هیأت امنایی مدیریت می شود نه به صورت شورای عالی تأمین اجتماعی. احیای شورای عالی تأمین اجتماعی علاوه بر گسترش امر سه جانبه گرایی, می تواند به عملکرد بهتر سازمان نیز کمک کند.

وب‌گاه عصر ایران

غدیری در مصاحبه با رادیو گفت وگو، عنوان کرد: براساس نتایج پژوهش انگیزه شناسی زنان بی حجاب تهران که در خرداد ماه 1402برگزار شد، 44،8 درصد بانوان بی حجاب در تهران تذکر مودبانه در مورد پوشش خود را می‌پذیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار فضلا، طلاب و مبلغان حوزه های علمیه، تبلیغ دین و اهداف دینی را مهم‌ترین وظیفه حوزه ها خواندند و با اشاره به لوازم تبلیغ موثر و به روز یعنی «شناخت مخاطب، شناخت آرایش حقیقی صحنه تبلیغات جهانی برای داشتن موضع تهاجمی و برخورداری از روحیه جهادی» تاکید کردند: نسل نوجوان و جوان در مقام صاحبان و سازندگان آینده کشور، باید مرکز توجه تبلیغات خلاقانه و...

وب‌گاه الف

شهردار تهران اظهار داشت: اگر در دولت تصویب شود دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب های اجتماعی تهران شده و مسئولیت پیگیری و گزارش به رئیس جمهور را خواهم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران گفت: آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه 2 سال است عضو کابینه و همراه رئیس‌جمهور است.

خبرگزاری فارس