چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

داروهای ضدبارداری در حالی از سوی برخی شرکت های داخلی تولید و روانه بازارمی شود که به عقیده پزشکان و کارشناسان تهدید جدی و زنگ خطری برای جوانی جمعیت کشور و سلامتی مادران محسوب می‌شود، موضوعی که در ممنوعیت عرضه آن در طرح موسوم به " جوانی جمعیت" مجلس دیده شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم اظهار کرد: مردها با رفتن پای صندوق رای، تنها یک رای را ثبت می کنند اما وقتی یک زن به پای صندوق رای می رود، با نفوذ فراوان بر تمام اعضاء خانواده، یک خانواده رای می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

نامزد ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عضو فعلی شورای شهر تهران بر ضرورت هوشمندسازی خدمات اجتماعی در شهر تهران تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوابق تحصیلی و شغلی اعضای لیست 21 نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات دوره ششم شورای شهر تهران بررسی شد.

خبرگزاری دانا

مردم ایلام از رئیس جمهور آینده انتظار رسیدگی و حل مشکلاتشان را دارند تا این استان بتواند در روند پیشرفت کشور نقش مهمی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگران وضعیت فضای مجازی است، بر ضرورت تغییر حکمرانی فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گفت: ما خانواده مذهبی هستیم و در شرایط خاصی تربیت شدیم و علاقه‌مند هستیم فرزندان ما هم در آن شرایط تربیت و آلوده نشوند.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در 4 سال اول، فاقدین مسکن را به یک جایی می‌رسانیم، گفت: برای 4.5 میلیون نفر، برنامه مسکن داریم.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پنجمین جلسه طرح تحول محلات کشور با تاکید بر این موضوع که توسعه و ارتقاء خدمات در محلات باعث کاهش آسیب های اجتماعی در کشور می شود؛ تصریح کرد: امروز نیازمند این رویکرد در کشور هستیم که به محلات و حاشیه نشینی به عنوان موضوع جدی و اصلی در کشور نگاه کنیم و در نظر داشته باشیم که تحول محلات در کشور می تواند زمینه ساز حل بخش اعظم چالش های مدیریت شهری در کشور گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات فعلی کشور ما اقتصادی است و با حضور افراد حقوقدان، امنیتی، نظامی و فرهنگی حل نمی شود بلکه انتخاب یک خبره اقتصادی راهگشاست.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 یعنی تحقق همه جنبه های جمهوری اسلامی و این مهم برای دشمنان نگران کننده است.

خبرگزاری دانا

همانگونه که برای انتخاب گزینه اصلح ریاست جمهوری، کارنامه افراد ملاک است در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم باید به این نکته توجه شود و افراد بر اساس عملکرد و کارنامه خود انتخاب شوند، نه بر اساس نگاه های قومی و قبیله ای، تا توسعه شهری صورت گیرد و مشکلات با مدیریت افراد متخصص و متعهد کاهش یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیر کل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به مدیر عامل خانه سینما، تمامی هنرمندان دغدغه مند را به دقت در انتشار تصاویر افراد محروم و آسیب دیده اجتماعی و توجه به حفظ کرامت انسانی این افراد در فضای مجازی دعوت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، تمامی هنرمندان دغدغه مند را به دقت در انتشار تصاویر افراد محروم و آسیب دیده اجتماعی و توجه به حفظ کرامت انسانی این افراد در فضای مجازی دعوت کرد.

خبرگزاری دانا

مردم ما به رغم وجود مشکلات مختلف اقتصادی پای انقلاب ایستاده اند و اگر گلایه ای هم دارند از مسئولان اجرایی است، نه اصل نظام، زیرا مسئولان اجرایی نتوانستند به تعهدات و وظایف خود عمل کنند و با بی کفایتی خود جامعه را به شرایط کنونی دچار کرده اند.