چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس حوزه شهری و عضو سابق شورای شهر تهران اعلام کرد که دولت باید حق شهر تهران در بحث حمل و نقل عمومی را بپردازد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل خانه سینما، تمامی هنرمندان دغدغه‌مند را به دقت در انتشار تصاویر افراد محروم و آسیب دیده اجتماعی و توجه به حفظ کرامت انسانی این افراد در فضای مجازی دعوت کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تحلیلی از وضعیت حوزه آسیب‌های اجتماعی، درخصوص برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه اجتماعی در برنامه‌های مناظره‌های انتخاباتی گفت: در مناظره‌ای که در تلویزیون مطرح شد، هیچ چشم‌انداز روشنی را ندیدم و برنامه مشخصی برای حوزه اجتماعی گفته نشد. امید است که نامزدهای انتخاباتی حوزه اجتماعی را در برنامه‌هایشان جدی بگیرند، در غیر این صورت در باتلاقی...

خبرگزاری ایسنا

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تحلیلی از وضعیت حوزه آسیب‌های اجتماعی، درخصوص برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه اجتماعی در برنامه‌های مناظره‌های انتخاباتی گفت: در مناظره‌ای که در تلویزیون مطرح شد، هیچ چشم‌انداز روشنی را ندیدم و برنامه مشخصی برای حوزه اجتماعی گفته نشد. امید است که نامزدهای انتخاباتی حوزه اجتماعی را در برنامه‌هایشان جدی بگیرند، در غیر این صورت در باتلاقی...

وب‌گاه مشرق نیوز

ما به عنوان جمعی از اقتصاددانان وفادار به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی که در راس آنها سعادت دنیوی و اخروی مردم قرار دارد، وظیفه خود میدانیم که در آستانه این رویداد مهم مطالبی را یادآور شویم.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دریچه نگاه «دولت سلام» به خانواده است، گفت: از زاویه خانواده به برنامه و بودجه، سیاست و سیاست خارجی نگاه می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سلام دریچه نگاهش به خانواده است، گفت: از زاویه خانواده به برنامه و بودجه، سیاست و سیاست خارجی نگاه می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دریچه نگاه «دولت سلام» به خانواده است، گفت: از زاویه خانواده به برنامه و بودجه، سیاست و سیاست خارجی نگاه می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانمندسازی به ویژه در حوزه زنان را یکی از موضوعات مهم دانست و تاکید کرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید به حضور زنان نیاز داریم.

خبرگزاری ایسنا

رییس شورای شهر تهران با اشاره به شفافیت آرای اعضای شورای شهر تهران گفت: این طرح حتی در همین مجلس فعلی نیز رای نیاورد اما ما آن را اجرا کردیم و شفافیت را در تمام اقدامات شهرداری گسترش دادیم.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه و رسالت شورای شهر مشارکت دادن مردم در امور شهری و اداره شهر است، گفت: شورای شهر فعلی، تهران را به شهری خسته تبدیل کردند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه کارهای اقتصاد مقاومتی به منظور توانمند کردن خانواده ها برای حفظ کرامت انسانی و جایگاه والای انسان ها انجام می شود، اگفت: در سال گذشته با توجه به نیاز آن زمان بسته های معیشتی زیادی در سطح استان توزیع شد که با توجه به شرایط آن زمان جز ضروریات بود؛ امروز به سمت اقدامات بلند مدت و سرمایه گذاری رفتیم.

وب‌گاه تابناک

از چهارم خرداد که اسامی هفت نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان اعلام و رسانه‌ای شد، فعالیت‌های انتخابات نیز حالت جدی‌تری به خود گرفته است.