چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: افراد و گروه‌هایی که از هر ابزاری برای ناامیدکردن مردم از آینده نظام اسلامی استفاده می‌کنند باید شناسایی و برخود قانونی شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: قضات آسیب‌های اجتماعی و آمار وقوع جرایم را به مسئولان گوشزد کنند تا بتوان با آسیب شناسی و بررسی دقیق این آسیب‌ها از تشکیل پرونده های قضائی پیشگیری کرد.

خبرگزاری دانا

مهدی شمس آبادی گفت: پرونده معروف جرائم اقتصادی یکی از مهم ترین پرونده های استان بود که در مجموع 14 متهم دستگیر شدند و رسیدگی در دادسرا با ماست و تا مرحله کیفرخواست در دادسرا رسیدگی می شود و بعد از آن به دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در تهران ارسال می شود که در آنجا هم 14 نفر در مجموع به 184 سال حبس و 450 ضربه شلاق، پرداخت 33 میلیارد و 20 میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط 72 میلیون یورو و 14...

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منتخب ملت می تواند با تلاش و مجاهدت و تشکیل دولتی قوی و کارآمد، از کار گره‌گشایی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم کمک همه نهادها و دستگاه ها به رئیس جمهور منتخب، گفت: ملت اجازه نداد خواب دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری تعبیر شود.

وب‌گاه الف

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم کمک همه نهادها و دستگاه ها به رئیس جمهور منتخب، گفت: ملت اجازه نداد خواب دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری تعبیر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم کمک همه نهادها و دستگاه ها به رئیس جمهور منتخب، عمل به وعده‌ها و رفع مشکلات خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی را مهم ترین انتظار مردم از منتخب خود دانست.

خبرگزاری دانا

کرونا با آمدنش جنبه‌های مختلف زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد؛ شاید به جرأت می‌توان گفت که یکی از مهمترین آنها تاثیر بر نوع آموزش بوده است؛ به طوری که با تعطیل شدن مدارس و خانه‌نشینی دانش‌آموزان عوارض جسمی و روحی زیادی را ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از پایان طرح کاداستر اراضی کشور در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ بسیاری از معضلات اجتماعی نتیجه پیشنهادات غلط و خارج از چارچوبی است که افراد در جایگاه های مختلف برای یکدیگر می‌پیچند. امروزه سطح رشد آسیب‌های اجتماعی روندی فزاینده و نگران کننده را پشت سر می‌گذارد که در بسیاری از موارد با آگاه سازی افراد و ایجاد بستری جهت آگاهی بخشی و روشنگری مردم میتوان جلوی گسترش بخش قابل توجهی از آن‌ها...

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: مردم در 28 خردادماه باطل السحر بدخواهان نظام را رقم زدند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شاهرخی گفت: اقتدار ملت ایران برای برافراشته ماندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه انتخابات به نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری ایسنا

اینروزها در خصوص مسئله جمعیت زیاد می شنویم، چه کسی فکرش را می کرد که روزی "جمعیت" در ایران به یک مسئله تبدیل شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد (ع) اراک برگزاری دوره های تاب آوری برای خانواده های بهبود یافته را در اجرای طرح تسهیلگری ضروری عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

بروز پدیده ای به نام حاشیه نشینی و به طبع آن حل آسیب های اجتماعی وابسته به توزیع عادلانه خدمات اجتماعی است چراکه با گسترش خدمات، کاهش فقر و توسعه روستایی شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

یک انتخاب درست یا خدایی ناکرده نادرست نه فقط بر یک بخش بلکه بر تمام بخش ها و نه فقط بر یک قشر خاص بلکه بر تمام آحاد جامعه سایه افکن خواهدبود. پس رسیدگی به این موضوع و پیگیری این مساله به عنوان بزرگ ترین مساله اجتماعی و سرشاخه تمام مسائل دیگر توسط همه افراد متعلق به یک جامعه ضروری و غیر قابل اجتناب است.