چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با تاسیس و راه اندازی بیش از 9 هزار مرکز ارائه خدمات متنوع درمان، بازتوانی، توانمندسازی جامعه پذیری و صیانت در کنار مراکز کاهش آسیب و با تحت پوشش قرار دادن سالیانه حدود یک میلیون و 400 هزار نفر توانسته است به بزرگترین شبکه درمان و کاهش آسیب در منطقه دست پیدا کند.

خبرگزاری دانا

تابستان امسال با وجود شیوع ویروس کرونا، کودکان و نوجوانان لذتی از بابت فرارسیدن فصل تابستان ندارند.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در نشست «کارگروه مدیریت آسیب های اجتماعی و مسائل دانش آموزان در مناطق حاشیه نشین»، راه میانبر برای کاهش آسیب های اجتماعی را رسیدگی به حاشیه شهرها دانست.

خبرگزاری دانا

دادستان استان یزدگفت: در مدت دوسال اخیر سعی شده با ارتباط و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و استفاده از ظرفیت ها و سرمایه های مردمی، از مطالبات مردم آگاه و آنها را اجرا کرد تا عاملی برای تغییر ذهنیت های مردم از دادگستری یزد باشد.

خبرگزاری دانا

اختتامیه رویداد ملی «طواف» در گلستان با معرفی برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

خبرگزاری دانا

محمد وحیدی گفت: طی برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون آموزش، با موضوع رفع آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا، مقرر شد جهت افزایش تعاملات دانش آموزان در دوران پساکرونا، وزارت بهداشت، واکسیناسیون معلمان را در اولویت بگذارد.

خبرگزاری دانا

محمد جلالیان گفت: هم اکنون نیز در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد سراسر کشور؛ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به معتادین آموزش داده می‌شود تا فرد آسیب‌دیده را مشغول کار کنند و با دادن انگیزه به وی؛ فرد را به استقلال و خودکفایی برسانند.

خبرگزاری دانا

کودکان حاشیه نشین چابهاری این روزها در کنار مشکلات آب و فقر به جای بازی و غرق شدن در رویاهای کودکانه خود، در منجلاب خانمان سوز اعتیاد دست و پا می زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده ناجا ضمن رونمایی از برنامه تحولی مبارزه با مواد مخدر در سال 1400 گفت: سازمان های بین المللی مدعی مبارزه با مواد مخدر، مسؤولانه پای کار بیایند.

خبرگزاری دانا

سوداگران مرگ به دنبال ایجاد جوی متشنج در جامعه سالم هستند و با ترویج مواد مخدر بسیاری از جوانان جامعه را به سوی استفاده از مواد عفیونی کشانده اند که در این رابطه نقش پیشگیرانه پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر مشهود است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام احمدی گفت: همچنین از نظر قرآنی مناطق هشت گانه استان را تقسیم بندی کرده و درصدد اجرای طرح نورالثقلین به صورت محله محور هستیم و امیدوارم در سطح استان راه‌اندازی شود تا مجالس خانگی روخوانی قرآن کریم و آموزش‌های قرآنی احیا شود.

خبرگزاری مهر

بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تاسیسات آب سنگین اراک و استماع گزارش وزیر کشور از روند برگزاری انتخابات، در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های مجلس است.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی با بهره مندی از ظرفیت های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی این آمادگی را دارد تا با توجه به توانمندی ها و تجارب در این حوزه، به منتخبین مردم در شوراهای شهر وروستا در بیش از 160 مرکز آموزشی در کشور به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت ترکیبی (حضوری و غیر حضوری) یا غیر حضوری (مجازی) با بهره مندی از سامانه های اختصاصی آموزش...

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر کشور جهت ارائه گزارش در خصوص روند برگزاری انتخابات در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور جهت ارائه گزارش در خصوص روند برگزاری انتخابات در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شود.