چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

وضعیت فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه نظیر حاشیه نشینی کلان شهرها و سایر آسیب های اجتماعی ناشی از آن، حاصل تبعات و پیامدهای منفی تصمیمات سال های گذشته است.

وب‌گاه عصر ایران

کمبود اعتبار برای خرید یا اجاره تانکرهای آبرسانی سیار تلاش های اداره امور عشایر برای آبرسانی مطلوب به عشایر را ناکام گذاشته است و این قشر مولد چشم انتظار رفع این مشکل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نهمین جلسه ستاد هماهنگی و راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

وضعیت فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه نظیر حاشیه نشینی کلان شهرها و سایر آسیب های اجتماعی ناشی از آن، حاصل تبعات و پیامدهای منفی تصمیمات سال های گذشته است

خبرگزاری ایسنا

نهمین جلسه ستاد هماهنگی و راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور بروکراسی موجود در نظام اداری ایران را یکی از عوامل مخل توسعه کشور دانست و گفت: تهیه و تدوین اسناد متعدد در کشور باعث شده تا برخی از طرح‌ها و برنامه‌ها متوقف شوند.

خبرگزاری دانا

ناصر شکریان با انتقاد از وضعیت رها شده سواحل و مناطق گردشگری مازندران، گفت: جولان هنجار شکنی در نوار ساحلی، توریستی و گردشگری استان به قیمت توجه به مسائل اقتصادی صورت می گیرد و این غفلت غیر قابل جبران است.

خبرگزاری دانا

مردم ما در این مقطع از زمان درست موقعی که دشمنان خارجی با تمام هجمه ای که علیه ایران کردند؛ با تمام اقتدار با صلابت با یک بصیرت سیاسی وارد عرصه شدند و این مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر پیوندشان را با انقلاب اسلامی محکم تر کردند.

خبرگزاری دانا

دادستان استان یزد گفت: نباید نهی از منکر منحصر به موارد خاص اخلاقی، حجاب و دوچرخه سواری شود بلکه اولین گام امربه معروف مدیران و مسئولین است که همه افراد جامعه باید وارد شده و از تمامی مسئولین مطالبه کنند.

خبرگزاری ایسنا

بررسی سوالات نمایندگان از وزیر کار / قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد عملکرد وزیر نفت / تامین قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی در شش ماهه اول سال و... از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) نهم تیرماه 1400 مجلس است که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری مهر

هیات رئیسه مجلس سه سوال نمایندگان از وزیر کشور را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری ایسنا

سه فقره سوال نمایندگان از وزیر کشور اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانا

محمد قاسمی گفت: در پرونده‌های دو طرفه هر دو طرف در یک جریان دادرسی شرکت دارند اما در بخشی از حقوق که عمومی است و اصطلاحا به آن حقوق عامه گفته می‌شود نباید خلا وجود شاکی خصوصی موجب تضییع حقوق بیت المال شود.

خبرگزاری دانا

علی فولیان گفت: ما در دستگاه قضایی با حجم بالای پرونده‌های ورودی مواجه هستیم؛ همکاران قضایی ما در برخورد با مجرمان خطرناک و سابقه‌دار قاطعیت و بازدارندگی احکام را به کار می‌گیرند که می‌تواند در پیشگیری موثر باشد.

خبرگزاری مهر

یک جامعه شناس و پژوهشگر آسیب های اجتماعی با اشاره به اینکه در هشت سال دولت تدبیر آسیب های اجتماعی با افزایش روبه رو بوند گفت: دولت سیزدهم حل مسائل اجتماعی را باید اولویت کار خود قرار دهد.

خبرگزاری دانا

دوستدار گفت: برای انجام کاری مناسب در حوزه اعتیاد باید کار مردمی باشد اما دستگاه های دولتی نقش آفرین باشند تا اول فرهنگ سازی مناسب صورت بگیرد زیرا گاهی اوقات مردم آگاهی از آمار ها و آسیب ها ندارند، در گام دوم باید زمینه نقش آفرینی مردم در این امر فراهم شود‌.