چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

سید محمد جواد شیخ الاسلامی گفت: گسترش فضای مجازی باعث کاهش نقش خانواده به عنوان مرجع، کاهش ارتباط والدین با فرزند، شکاف نسلی به دلیل رشد تکنولوژی، از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین می شود.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام دیلمی از پیش‌بینی 32 عنوان برنامه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در گلستان خبرداد.

خبرگزاری دانا

شهر آسمان آباد در شهرستان چرداول با وجود داشتن مشکلات فراوان مورد کم لطفی مسئولان قرار گرفته ونیازمند تدبیر است.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه سازمان خدمات اجتماعی شهر تهران و شرکت شهر سالم مقرر شد نخستین مرکز درمانی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی و خدمات‌رسانی پاراکلینیکی در منطقه 19 پایتخت راه‌اندازی شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه نابودی بنیان خانواده هدف دشمنان اسلام و انقلاب است، عنوان کردند: مردم در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی کنند و مسئولان نیز برای رفع مشکل کمبود آب و برق اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا

طرح جمع آوری دوره ای معتادین متجاهر در معابر عمومی منطقه 19 با پاکسازی بیش از 10 نقطه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 19 پایتخت گفت: طرح جمع آوری دوره ای معتادین متجاهر در معابر عمومی منطقه 19 با پاکسازی بیش از 10 نقطه آغاز شد.

خبرگزاری دانا

مبحث کودکان کار موضوع نسبتا پیچیده ای است و عوامل گوناگونی در آن از جمله ساختار خانواده، فقر، اعتیاد والدین، تغییرات و تحولات اقتصادی به صورت کاملا ناگهانی همچون جنگ و مهاجرت اجباری می تواند در این پدیده اجتماعی اثرگذار باشد.

خبرگزاری دانا

مومنی مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: با پیگیری های واحد اشتغال و حمایت استاندار، فرصت ایجاد پنل های خورشیدی که قرار داد آن بسته شده برای خانوارهای تحت حمایت شهرستان ایجاد شده است.

خبرگزاری دانا

منتخبین شورای ششم تهران در بیانیه ای با بیان اینکه در تلاش هستیم تا زمینه های تغییر ریل در شیوه مدیریت شهر به مدیریت جهادی را فراهم کنیم، اعلام کردند: شهرداری جهادی، انقلابی، پاکدست، متخصص و مدبر را برای تهران انتخاب می کنیم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از راه اندازی کارگروه دانشجویان کم توان جسمی به منظور ارائه خدمات و تسهیل فعالیت دانشجویان معلول در دانشگاه ها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، مهمترین فعالیت های سازمان بهزیستی در رصد آسیب های اجتماعی را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه موسسات و خانه های قرآنی استان اردبیل با بیان اینکه 400 مربی مدارس قرآنی استان اردبیل در انتظار جذب آموزش و پرورش هستند، گفت: محدودیت جذب مربیان قرآنی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید رفع شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: مهدی نصیری، سردبیر سابق کیهان در یادداشتی نوشت: اگر جناب رییسی که بحمدالله با نهادهای بالادستی و دو قوه دیگر هماهنگ است، بتواند در اصلاح و لو نسبی اشکالات بالا توفیقی کسب کند، کاری بس بزرگ و عظیم کرده و ایران را وامدار خود نموده ولی اگر چنین تحلیلی از اوضاع ایران 1400 نداشته باشد و یا امکان اصلاح نباشد، بدون شک بر ویرانی وطن خواهد افزود