چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون اول رئیس جمهور گفت: بسیار رنج آور است که بدانیم در این کشور عده‌ای به خاطر فقر در تأمین زندگی روزمره دچار مشکل هستند.

خبرگزاری دانا

دبیر ستاد دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: در این مسائل تمام مسئولانی که ترک فعل کردند یا فعلی را بر خلاف قانون انجام دادند که منجر شدند آسیب‌های این شکلی رشد پیدا کند، مقصر هستند و باید با آنها برخورد شود، در واقع مجازات برای افرادی که این کارها را انجام می‌دهند نیست، مجازات برای کسانی است که باعث انجام این کارها شده‌اند، باید با چنین مسئولانی برخورد شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان لیگ فوتبال ایران مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 را به مناسبت هفته بهزیستی و با شعار ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری کرد.

خبرگزاری دانا

کارشناس حوزه حجاب گفت: مهمترین آسیب بی حجابی در جامعه اولا فروپاشی کانون گرم خانواده و بی اعتمادی زوجین نسبت به هم و افزایش آمار طلاق و تنوع طلبی جنسی و اشاعه فحشاء است، بدترین چیزی که می شود تصور کرد بهترین پایگاه تربیتی که همانا خانواده است از دست می‌رود و هیچ چیز توان جایگزینی برای آن را ندارد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت هفته بهزیستی، بهزیستی را اصلی ترین نهاد دولتی متولی رفاه و سلامت اجتماعی کشور دانست که با ویترینی از وظایف و ماموریت های تخصصی در حوزه های اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و... علاوه بر پایبندی به وظیفه سنتی خود یعنی ارائه خدمات حمایتی به محرومین و مددجویان، صحنه گردان شایسته عرصه رفاه و سلامت اجتماعی ایرانیان است.

خبرگزاری دانا

اسدالله حیدری گفت: در سه‌ماهه ابتدای امسال 9188 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد البرز خدمات درمانی دریافت کردند.

خبرگزاری دانا

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به ارائه خدمات بهزیستی به صورت محله محور از طریق مراکز مثبت زندگی، گفت: در طلاق و اعتیاد تمام دستگاه های متولی فرهنگ باید به بهزیستی کمک کنند.

خبرگزاری دانا

مصونیت در برابر تهاجم فرهنگی با رعایت حجاب امکان‌پذیر است و این مهم زمینه‌ساز آرامش، انتقال فرهنگ و ایمنی بخش در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

خبرگزاری دانا

غلامرضا منتظری گفت: ما نمی‌توانیم صرفا با توصیه های فرهنگی مسائل عفاف و حجاب را ترویج دهیم بلکه در کنار آن باید قوانینی هم باشد که بر اساس آن از خطاهای احتمالی پیشگیری شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبیین و تشریح وضعیت موجود و اینکه رئیس جمهور منتخب در چه شرایطی سکان دولت سیزدهم را در اختیار می گیرد، قطعا در سطح مطالبات و توقعات مردم اثرگذار است و موجب همراهی و همگامی آنان با دولت خواهد شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام آذرشیب گفت: بعضی از زندگی های امروز به بهانه های مختلف در معرض فروپاشی قرار می گیرد، که این خود علاوه بر اینکه یکی از آسیب های اجتماعی موجود است، هیچ تناسبی با زندگی ائمه معصومین علیهم السلام ندارد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانا

سمیرا مرادی گفت: پشت مسئله ترویج بی‌حجابی دشمنان قسم‌خورده‌ای وجود دارند که چون نتوانستند از طریق جنگ سخت به این نظام ضربه بزنند اکنون با سلاح نفوذ و آن هم برهنگی دست به کار شده‌اند.

خبرگزاری دانا

برنامه مدیریت شهری برحسب شایسته سالاری و اقتدارگرا جایگزین مدیریت لابی‌گری و عدم بهره‌گیری از نیروهای غیرمتخصص در بدنه مدیریت شهری استان چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم تحول پیدا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده ناجا گفت: در مقابله با آسیب های اجتماعی باید فرهنگ جهاد و ایثارگری را ترویج دهیم.

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از مهم ترین حوزه آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق حاشیه نشین کشور را اعتیاد برشمرد و گفت: رویکرد اصلی در مساله اعتیاد باید پیشگیری باشد و نباید اجازه ورود افراد جدید به خصوص نسل جوان تر را به چرخه اعتیاد دهیم.