چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

عباس شیبک با بیان این که اعتقاد به جوانان و مدیریت جهادی، شاخصه مهم رئیس جمهور انقلابی است، گفت: مردم سیستان و بلوچستان همیشه در کنار هم برای آبادانی کشورشان تلاش کرده و این را بارها با حضور خودشان در انتخابات مختلف نشان داده اند، به طوری که همیشه این مرزداران و ولایت مداران رتبه اول مشارکت را ازآن خود کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ معضل اعتیاد در بسیاری از جوامع در دنیای امروز جزو معضلات دردسرساز و مهلکی است که کمتر کشوری از هجوم آن در امان مانده است. بلای خانمانسوزی که سرمایه اصلی و ارزشمند جامعه یعنی خانواده و پس از آن نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است و خانواده‌های ایرانی نیز از این معضل اجتماعی مصون نیستند. به گفته مسئولان متاسفانه آمار اعتیاد...

خبرگزاری دانا

نخستین همایش ملی ورزش و محیط کار با پیام محمد شریعتمداری آغاز به کار کرد.

خبرگزاری مهر

اداره مشاوره و سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران، با هدف تقویت برنامه مشارکتی به منظور رفع یا کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی اوقات فراغت دانشجویان عضو فعال می پذیرد.

خبرگزاری دانا

اسلام آباد بندرعباس، محله ای که از بسترهای امکاناتی و رفاهی مناسبی برخودار نبوده و در اوج قطع امید از خدمت رسانی لاکپشتی دستگاه های اجرایی، مردم این محله دست به کارهایی زده اند که خارج از تصور است.

خبرگزاری دانا

پشت نقاب مسافربرها یا مسافربرنماها حوادث تلخ و ناگواری در قالب مسافرکشی با خودروی شخصی رقم می خورد که گاه بنیان یک خانواده را از هم می پاشد.

خبرگزاری دانا

رحیمی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی عملیاتی، ساختارهای اجرایی و اعتبار مشخص است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه ایران به روستاییان و عشایر نیاز دارد، نمی‌توان زندگی، صداقت، شرافت، جوانمردی و تلاشگری را بدون وجود روستائیان و عشایر درک کرد.

خبرگزاری دانا

روزگذشته سخنگوی شورای شهر از عدم اجرای مصوبات شورا در شهرداری تهران خبر داد. یکی از این مصوبات منع زباله گردی است؛ معضلی که آنقدر رونق گرفته که هر روز شاهد تبدیل زمین های کشاورزی اطراف تهران به گودزباله هستیم! معضلی که خود مدیران شهرداری هم در مواجهه با آن در مانده اند!

خبرگزاری دانا

امام‌جمعه اراک گفت: دولت‌های حامی رژیم منحوس صهیونیستی امروز با افراطی‌گری علیه بشریت جنایت‌های بزرگی انجام می‌دهند و جنایت‌های آنها علیه مسلمانان در طول تاریخ بی‌سابقه است و امت اسلامی تا نابودی این رژیم کودک کش رنگ آرامش به خود نخواهد دید.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: شرکت در انتخابات به منزله حمایت ازشهدای مدافع حرم و ایستادگی بر آرمان های انقلاب است وانتخابات یک تابلوی محکم در برابر زیاده خواهان است که ملت مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فرمانده کل نیروی انتظامی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس گزارشی را از آسیب‌های اجتماعی در جامعه با رویکرد فرهنگی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فرمانده کل نیروی انتظامی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس گزارشی را از آسیب‌های اجتماعی در جامعه با رویکرد فرهنگی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه طرح قرارگاه تحول محلات مبتنی بر مبانی دینی برای رسیدن به محله تراز انقلاب است، گفتند: در این قرارگاه‌ها گره کور مشکلات شهروندان که امروز و فردا می‌کنند به دست جوانان انقلابی بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

سال‌های اخیر در راستای تشکیل جامعه نوین اسلامی در برخی از محلات جنوب کشور مزون‌هایی با محوریت مسجد دایر شده است که صفر تا صد خدمات ازدواج آسان را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد.