چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

کناری با بیان اینکه قرارگاه های تحول محلات نقش بسیار تاثیرگذاری را در حوزه توانمندسازی امنیتی محلات ایفا کرده اند، گفت: حضور سپاه در محلات و کاهش مسائل و مشکلات اقتصادی خانواده ها با کمک دستگاه های دولتی ذیربط سبب شده است بخشی از نیازمندی های جامعه رفع و گرایش به سمت و سوی تخلفات و مسائل امنیتی کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: افزایش و تقویت تاب آوری نیاز ضروری جامعه و خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی در این شرایط کرونایی است.

خبرگزاری دانا

صالحی با اشاره به اهمیت و نقش قرارگاه تحول محلات در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: قرارگاه تحول محلات گام بلندی در رفع محرومیت و مشکلات برداشته است از این رو حمایت و تقویت آنها از سوی مسئولین امری ضروری است.

خبرگزاری دانا

قرارگاه‌های مردم پایه طرح تحول محلات در استان هرمزگان با حمایت خود مردم محلی دست به اقدامات خارق العاده ای زده اند که در هیچ کجای دنیا به چنین شکل ممکن نخواهیم دید.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش قرارگاه های تحول محلات در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده گفت: این قرارگاه بستری بسیار مناسب برای آگاه سازی و مصون سازی خانواده‌ها در مقابل هرگونه تهدیدها است.

خبرگزاری ایرنا

یزد_ ایرنا _مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد تعداد مددجویان زندانی در استان را حدود سه هزار و 500 نفر بیان کرد و گفت: 68.2 درصد این افراد متاهل هستند.

خبرگزاری ایسنا

اینجا زندگی اصلا راحت نیست، مثل بالا رفتن از یک سربالایی تند است، نه فقط به خاطر شیبی که خانه های قوطی کبریتی را روی آن ساخته اند و زمستان ها بالا از رفتن آن داستان دارد...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: تشکل های (سمن‌های) مردم نهاد با گستردگی و تنوع فعالیت های خود نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی ساکنان حاشیه ها شهر ها و روستاها دارند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: پیشگیری و کاهش سوء مصرف مواد مخدر باید به صورت تخصصی انجام شود تا شاهد آثار مثبت اقدامات انجام شده در کنترل و مهار اعتیاد باشیم.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه صدای کودکان کمتر در سیاستگذاری ها شنیده می شود، گفت: زمانی این صداها شنیده می شود که تبدیل به آسیب شده اند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: 217 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی امسال با هدف کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی برای آسیب دیدگان اجتماعی قزوین برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها همه از کرونا و درمان آن سخن می‌گویند و در کنار عده‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی را سخت‌تر از گذشته رعایت کرده، عده‌ای نسبت به آن بی‌تفاوت شده و گویا خسته از شرایط کنونی، عادی‌انگاری را در پیش گرفته و همزیستی با کرونا را برگزیده‌اند آن هم بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از موسسات نیکوکاری با همکاری یکدیگر اقدام به تامین جهیزیه و وسایل ضروری 200 زوج کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور کردند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال ارایه 2 میلیون و 301 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در استان تدارک دیده شده و جزو تعهدات آموزشی این اداره کل است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - پیشکسوت فرهنگی و مدیرکل پیشین امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: اگر روزی هر مدیری، مسئولی و دولتی دغدغه اولش آموزش و پرورش بود آن جامعه روی صلاح و عاقبت بخیری را می بیند و در صورتی که موضوع آموزش دغدغه اول مسئولان باشد آن جامعه، جامعه پیشرفته ای خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم رواج فرهنگ خیر اندیشی در جامعه و بویژه نسل جوان را ضروری خواند.