چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از افتتاح 16 خانه هلال احمر در مناطق مختلف این استان به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ جهانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان گفت: یکی از بارزترین موضوعاتی که در جامعه به صورت محسوس مشاهده می شود، موضوع آموزش گریزی است، همچنین روش های آموزشی ما در همه ی حوزه‌ها قدیمی شده که این دو موضوع، چالشهای مهم فراروی مهارت آموزی هستند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس شوراهای حل اختلاف یزد گفت: در راستای عمل به سنت حسنه گذشت و با تلاش اعضای این شورا مستقر در زندان، یک محکوم به قصاص نفس با اخذ رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه پیشگیری بهزیستی شهر تهران گفت: از امروز ثبت نام طرح غربالگری اضطراب کودکان 5 تا 6 ساله به همراه طرح های آموزشی مهارت های زندگی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - استاد جامعه شناسی دانشگاه فرهنگیان نوشهر با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: امید و اطمینان بخشی به بهبود اوضاع اقتصادی کشور از سوی داوطلبان و گروه‌های سیاسی باعث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.

خبرگزاری دانا

کارشناسان معتقدند که عملکرد بد دولت دوازدهم سبب ایجاد رخوت عمومی و نارضایتی در جامعه شده است. مردم به این نتیجه رسیده اند که در انتخاب خود اشتباه کردند و مقصر فردی است که به مردم وعده های دروغین داد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - رییس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب از جایگاه نخست این شهرستان در استان کرمانشاه در زمینه سازش خانواده‌ها و پیشگیری از طلاق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - ساماندهی و احیای دولتخانه صفوی قزوین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان در سال 82 به شمار می رود که تاکنون به دلیل اختلافات بین دستگاهی برسر آزادسازی بخشی از اراضی آن نیمه کاره باقی مانده و هنوز به سرانجام نرسیده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام فعالیت و اقدام گروه های جهادی را مبتکرانه، انقلابی و تحقق بخش عدالت اجتماعی در استان دانست و گفت: فعالیت این گروه ها نقش موثری در محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار دارد.

خبرگزاری دانا

بهمن بوچانی از صدر نشینی سرپل ذهاب در بین شهرستان های استان کرمانشاه در زمینه سازش خانواده ها و پیشگیری طلاق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پروش بروجرد گفت: اولین سالن تربیت بدنی دانش آموزان دختر بروجرد ویژه درس تربیت بدنی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه کابوس دشمنان جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخاباتی با سه ویژگی حضور حداکثری، سالم و امن است، گفت: توطئه های پیچیده دشمنان، نیازمند سناریوهای ترکیبی در محور امنیت و تامین آن است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد از کشف 200 کیلوگرم موادمخدر شامل 159 کیلوگرم حشیش و 41 کیلوگرم تریاک از سوی ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز خبر داد و گفت: در این عملیات 2 متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند

خبرگزاری دانا

با گذری کوتاه در خیابان‌های اصلی شهر شیراز با تعداد زیادی از دست‌فروشان مواجه می‌شوید که هر کدام به پیشه‌ای مشغول هستند؛ با لهجه‌های متفاوت از لهجه‌های معمول استان که حالا این شهر را مکانی امن برای تکدی‌گری یا دست‌فروشی می‌دانند.

خبرگزاری دانا

مدهایی که امروز در جامعه مشاهده می شود اصلا با فرهنگ اسلامی متناسب نیست واز طرفی هم رواج این نوع مدها به تولیدکنندگان مدهای اسلامی را با چالش مواجه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان فاز دوم طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی استان گفت: این مرحله در 21 محله از 6 شهرستان این استان اجرا شد.