چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

پیمان ادب آموز مدرس کلاس های بازیگری معتقد است نبود مکان فرهنگی وهنری در نایسر و ننله از موانع اصلی فعالیت های فرهنگی است.

خبرگزاری ایسنا

ثبت نام در فراخوان جذب همتایار رابط مشاوره سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی ایران از اول خرداد آغاز می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: واعظی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: ما خوشبین هستیم که انتخاباتی خوب، بدون مشکل، امن و سالم که مورد رضای خداوند و مورد قبول مردم باشد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

اختتامیه جایزه ملی جوان نوآور ماندگار، نشان عالی شهید موسوی روز دوشنبه با حضور رییس دفتر رییس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری دانا

فاطمی با اشاره به نقش قرارگاه های تحول محلات در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی گفت: این قرارگاه ها با هدف کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی، از فضای مجازی غافل نشده و با بهره گیری از این فضا، در جهت تحقق اهداف مدنظر گام برداشت و موفق شد با راه اندازی شبکه های محلی و جذب جوانان و نوجوانان، آنان را از خطرات و آسیب های احتمالی از سوی دشمنان، مصون بدارد.

خبرگزاری دانا

شهابی با اشاره به توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در محله اسلام‌آباد گفت: این تعداد بسته‌های معیشتی، از بدو شیوع ویروس کرونا، تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

صادقی گفت: هدف از تشکیل قرارگاه های تحول، به وجود آوردن گروه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، سازندگی و جهادی برای کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - یک استاد دانشگاه کاشان گفت: بی‌توجهی به مسائل جامعه و انفعال در مقابل آسیب‌ها از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی کشور به شمار می‌رود و برای بهبود این وضعیت هدایت جامعه به سمت مشارکت و مشارکت پذیری ضروری است.

خبرگزاری ایسنا

به گفته یک استاد دانشگاه کم آبی، پیامدهای مشکلات اقتصادی، شایسته سالاری، اعتیاد به مواد مخدر و سالمندی جمعیت، از چالش های مهم اجتماعی دولت سیزدهم خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد خالقی؛ این روزها که حرف و حدیث ها درباره انتخابات ریاست جمهوری به تدریج بیشتر از قبل در حال نضج گرفتن است، نامزدهای تصدی این جایگاه، دیدگاه های خود نسبت به مسائل مختلف را ارائه می دهند که اغلب نگاه آن ها به مسائل اقتصادی روز و حرف هایشان سخن از تغییر و برنامه داشتن است. هر چند که با بررسی اخبار و سخنان کاندید ها، تفاوت های جالب توجهی در مقایسه...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام اخلاقی اجرا نشدن طرح تفصیلی در مناطق مختلف مشهد را از جمله ایرادات وارده به عملکرد شهرداری و شورای شهر دانست و تبیین کرد: در منطقه 9 مشهد با حدود 380 هزار نفر جمعیت، تنها 38 مسجد وجود دارد. اگر وضعیت مساجد مشهد را بخواهیم با استانبول هم مقایسه کنیم واقعا جای خجالت و شرمندگی دارد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام غلامرضا نجفی گفت: با گسترش مشارکت های مردمی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تعمیق گفتمان دیده بانی از پدیده ها و شرایط اجتماعی با رویکرد مقابله با فساد و برخورد با مجرمان زمینه های بهبود وضعیت موجود، ارتقای منظر شهری و کاهش شکاف بین محلات محروم و برخوردار سرعت می یابد.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کاهش آمار طلاق در این استان با اجرای طرح مصلحین خانواده توسط قرارگاه های طرح تحول محلات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تربت حیدریه - ایرنا - رییس دانشگاه تربت حیدریه گفت: دانشگاه تربت حیدریه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید در همه شاخص‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اداری ارتقا یافته است.

خبرگزاری دانا

عسکری گفت: این گروه جهادی با جمع‌آوری بازیافت‌های خشک و فروش آنها، به تامین هزینه درمان بیماران سرطانی کمک می کند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرماندار میبد گفت: برای استفاده کامل از ظرفیت‌های این شهرستان، پیشبرد امور، ارتق، عمران، آبادانی و زیباسازی شهر باید از بخشی نگری و محله‌گرایی دوری کرد.