چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - چند صباحی است که خبر تخریب احتمالی کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیراز، نگرانی اهالی فرهنگ، ادب و هنر را رقم زده است و این افراد خواستار بازسازی آن شده‌اند و حتی با جا به جایی این کانون مخالف هستند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: فراهم کردن بسترهای اشتغال پایدار، حمایت از بهبود یافتگان و صیانت از خانواده های آسیب دیده منجر به ریشه کنی اعتیاد در این استان می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت: در مواجهه با شیوع موج چهارم کرونا، سلامت روان مردم را خوب ارزیابی نمی‌کنم و در پساکرونا وضعیت بدترهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: چهار هزار معتاد متجاهر دیگر تا پایان نیمه نخست امسال در مراکز ترک اعتیاد استان جمع‌آوری می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت: در مواجهه با شیوع موج چهارم کرونا، سلامت روان مردم را خوب ارزیابی نمی‌کنم و در پساکرونا وضعیت بدترهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور احداث یک واحد گرمخانه برای افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب با توجه به مرکزیت این شهرستان در منطقه را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: شهرداری تا پاییز فرصت دارد این گرمخانه را براساس استانداردهای اداره بهزیستی احداث کند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در روز سه شنبه که به عنوان روز سلامتی، پویایی و حرکت نامگذاری شده، تمام خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی و گفتار درمانی در سراسر استان به 50درصد تخفیف ارائه می شود.

خبرگزاری دانا

مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه ریزی های پلیس استان در توسعه بهره گیری هدفمند از بستر فضای مجازی در ارائه محتواهای آموزش همگانی پلیس گفت: با همکاری خوب فعالان فضای مجازی در استان، بیش از 600 هزار نفر مخاطب اخبار و پیام های آموزش همگانی پلیس در بستر فضای مجازی هستند.

خبرگزاری دانا

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در سال گذشته به بیش از 55 هزار نفر کمک های معیشتی و کمک های دارویی و بهداشتی ارایه شد که 19 هزار از آن بسته معیشتی بوده است؛ ارزش اقتصادی خدمات داوطلبان بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: نیروهای پلیس در2 عملیات جداگانه 302 کیلوگرم موادمخدر که شامل 192 کیلوگرم تریاک و بقیه حشیش است از همین تعداد خودرو عبوری در جاده‌های استان کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با نام «طنز پهلو 5» در این شهرستان خبر داد و از علاقه مندان خواست در این جشنواره شرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با تاکید بر نقش سازمانهای مردم‌نهاد در رصد و دیده‌بانی سیاست‌ها و تصمیم‌های جوامع، گفت: رصد و دیده بانی در هر جامعه‌ای اهمیت بالایی دارد، جوامع مردم سالار از ظرفیت جامعه مدنی برای رصد و دیده بانی استفاده می‌کنند. این موضوع مهمی است که ما به آن اعتقاد دایم و همواره سعی کردیم دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات را بشنویم و این دیدگاه‌ها را در سیاست ها...

خبرگزاری مهر

یک جامعه شناس با اشاره به معضلات حاشیه نشینی گفت: یکی از عوامل مهم در بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی تجانس فرهنگی ناشی از حاشیه نشینی است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج سازندگی با ایجاد مراکز مشاوره در روستاها و نقاط دور افتاده، در معضلات اجتماعی و رفع آنها ورود کند.

خبرگزاری ایسنا

چند سالی هست که رسیدگی به وضعیت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در قالب تدوین طرحی جامع مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های ذی ربط قرار گرفته، طرحی که با گذشت حدودا چهار سال هنوز در پیچ و خم‌های تصویب گیر کرده و همین امر نگرانی از وضعیت نابسامان زنان سرپرست خانوار را بیشتر کرده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس‌جمهور بودن در ایران قصه پرغصه ای است. فردی که قبای ریاست جمهوری را بر تن می کند، فرشته ای می‌شود که مردم را از چنگال دولت پیشین نجات داده است اما بعد از شش یا هفت سال همه بر سر نخواستن او دعوا می کنند.