چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: شبانه‌روز گذشته 757 کیلوگرم موادمخدر شامل 473 کیلوگرم تریاک و بقیه حشیش است از سه دستگاه خودروی عبوری در این استان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر دفتر تسهیل‌گری محلات حکمت‌آباد و باغ‌ابریشم کرمانشاه توانمندسازی محلات را یکی از اولویت‌های اصلی دفاتر تسهیل‌گری دانست و گفت: این دفتر به عنوان پایگاه اجتماعی و محلی، ارتباطی مستقیم با مسایل و مشکلات محلات دارد و در جهت توانمندسازی و کاهش معضلات مردم این مناطق تلاش می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سرعت رشد اعتیاد در زنان رو به افزایش است ضمن اینکه رشد مصرف مواد صنعتی به عنوان درمان لاغری در میان زنان نیز نگران کننده است.

وب‌گاه عصر ایران

30 درصد دانش آموزان ایرانی به حداقل توانایی‌های سواد نمی‌رسند! و 30 درصد نیز از فرایند آموزشی به صورت کامل جدا می شوند. نتیجه این بحران‌ها آسیب‌های اجتماعی است که تا عمق جامعه نفوذ می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رویکرد ویژه دولت طی هفت سال گذشته به تقویت زیرساخت های روستایی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی جای جای کشورمان از جمله استان کرمان تنها در سال 99با گازرسانی به 13شهر و 152روستای این استان رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای کار کمباین سازی اراک گفت: بنده اگر وزیر کار بودم به عنوان اولویت برای کارگران ابتدا وضعیت پرداخت حقوق و امنیت شغلی را پیگیری می‌کردم تا کارگران با اطمینان خاطر بیشتری به کار ادامه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: نشانه‌های خوبی از وضعیت انواع مختلف آسیب‌های اجتماعی و اختلالات روانی در جامعه کار و تولید دیده نمی‌شود و این می‌تواند زنگ خطر جدی محسوب شود، به همین دلیل لازم است سلامت روانی و اجتماعی کارگران را جدی بگیریم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - آغاز عملیات احداث بزرگترین طرح مسکن کشور، افتتاح 23 پروژه بهداشتی و درمانی، انعقاد قرارداد خرید تضمیمنی 50 هزار مترمکعب آب، افتتاح تصفیه خانه سد سرنی میناب و تعطیلی پنجشنبه تمام دستگاه های اجرایی از جمله مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراغه گفت: هم اکنون 35 هزار و 551 نفر از کارگران و خانواده های آنان در این شهرستان زیر پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، گفت: یکی از عمده‌ترین مسائلی که در رابطه با نیروی انسانی و محیط کار مطرح است، مفهوم آسیب های اجتماعی در محیط کار است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: شبانه روز گذشته 435 کیلوگرم مواد مخدر شامل 244 کیلوگرم حشیش و بقیه تریاک است از جاسازی 2 دستگاه خودروی عبوری در جاده‌های استان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: اسامی 9 نفر به عنوان اعضای شورای هماهنگی امور خیریه از سوی این اداره به اداره کل ارسال شده بود که از سوی کمیسیون امور خیریه استان تایید و معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس پلیس فناوری تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: روزهای گذشته برای برخی از شهروندان، تبلیغاتی در فضای مجازی یا پیامک با مضمون ثبت‌نام برای دریافت واکسن کرونا ارسال شد که این مورد کلاهبرداری است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - توسعه جوامع، دگرگونی زندگی و بروز مشکلات نوین اعم از فردی، اجتماعی و گروهی این نیاز را برای هر فرد بوجود می آورد که برای روبه رو شدن با مشکلات در موقعیت های مختلف چه تدبیری باید بیاندیشد.