چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - شهروندان استان قزوین به تازگی با پدیده‌ای روبرو شده‌اند که برخی متکدیان در نقاط مختلف شهر با لباس‌های کهنه و مندرس درحال تکدی گری هستند، درحالی که با این شیوه و حقه درآمدهای کلان و میلیونی به جیب می‌زنند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از اجرای دو طرح "پیشگیری از خشونت و رفتارهای آسیب رسان به خود" و "پیشگیری از آسیب های اجتماعی" در دانشگاه ها خبر داد و گفت: اجازه ندارم آمار ابتلای دانشجویان به آسیب های اجتماعی را ارائه دهم اما میزان شیوع آن متاثر از روند ابتلای جامعه به این آسیب ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آینده باید اولویت اصلی خود را به بحث آموزش و پرورش قرار دهد چرا که بی شک ساماندهی و ثبات اقتصادی و استقلال و رفع مشکل آسیب‌های اجتماعی در گرو رشد آموزش و پرورش و توسعه آموزشی است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس بابیان اینکه اگر می‌خواهیم نظام رتبه بندی را اجرا کنیم باید به حفظ شأن معلمان توجه ویژه‌ای داشته باشیم گفت: دولت آینده باید اولویت اصلی خود را آموزش و پرورش قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اگر ما می خواهیم نظام رتبه بندی یا سند تحول را نیز اجرا کنیم باید به حفظ شأن جایگاه معلم توجه ویژه ای داشته باشیم گفت: دولت آینده باید اولویت اصلی خود را به بحث آموزش و پرورش قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: «اصحاب هنر به عنوان بخش فرهنگ ساز، جامعه ساز و تمدن ساز، باید آسیب های اجتماعی را مساله شناسی کرده و راهکارهای برخورد آنها را بر اساس اهمیت و اولویت هر مساله در اختیار همه دستگاه ها قرار دهند.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: اصحاب هنر به عنوان بخش فرهنگ ساز، جامعه ساز و تمدن ساز، باید آسیب‌های اجتماعی را مساله شناسی کرده و راهکارهای برخورد آنها را بر اساس اهمیت و اولویت هر مساله در اختیار همه دستگاه‌ها قرار دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: مردم ایران قدردان زحمات معلمان فرهیخته این مرز و بوم هستند زیرا در عرصه تعلیم و تربیت نقش خطیری را بر عهده دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با توجه به سبقه علمی - تخصصی خود و در تعامل با ناجا می‌تواند نقش سازنده‌ای در توسعه و گسترش سلامت روانی - اجتماعی جامعه داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تولید کنندگان و صنعتگران به عنوان پیشگامان تامین امنیت در کشور محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: جوانان برای دستیابی به شغل مناسب باید از آموزش و مهارت های روز بهره‌مند شوند و نگاه خود را به مقوله کار تغییر دهند.

خبرگزاری مهر

معضل حاشیه نشینی؛ به سبب مشکلات اقتصادی رخ می دهد و سبب بروز پدیده های زیادی با عنوان آسیب های اجتماعی که ناشی از توزیع ناعادلانه خدمات اجتماعی است می شود اما حل این معضل چطور ممکن است؟

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان بزرگ هستند؛ زیرا ماموریت بزرگی بر دوش حمل می کنند و به میزانی که آنها قدر ببینند و بر صدر بنشینند، جامعه قد می کشد و هیچ جامعه ای بیش از قد معلمان خود قد نمی کشد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: 37 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک 742 میلیون و 904 میلیون تومانی خیران این انجمن در سال‌جاری آزاد شدند.

خبرگزاری ایسنا

میدانگاه صالحیه (ع) در پایانه قدیم تجریش با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری منطقه یک و نواحی دهگانه برای برپایی مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده می شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: پنج هزار و 170 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قزوین طی سال گذشته کشف شده که 38 درصد افزایش یافته و گامی بلند در راستای ارتقای امنیت و ایجاد آرامش در استان است.