چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از 2 ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. در این دوره از انتخابات هر فردی که کاندیدای این پست مهم شود، باید توانایی حل مشکلات موجود کشور را داشته باشد و اگر فردی نتواند این مهم را برطرف کند، نباید در این عرصه خطیر، حضور یابد.

خبرگزاری ایسنا

عضو اصلی هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کشور گفت: اگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودم، مثلث شکسته کارگر، کارفرما و دولت را احیا و ترمیم می‌کردم.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حرفه آموزی زندانیان ضرورتی برای ایجاد اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که می طلبد دستگاه های تخصصی برای اشتغالزایی زندانیان مشارکت بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - شهردار بوکان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز مدیریت شهری را با تهدید مواجه کرده، گفت: با وجود آنکه در سال گذشته 200 مورد حکم تخریب صادر شده ولی این امر همچنان به یک معضل شهری تبدیل شده است.

خبرگزاری دانا

بحران هویت تنیده در دوران نوجوانی آتش زیر خاکستری است که گاها نوجوانان را به سمت آسیب‌های اجتماعی سوق می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

دکتر بهزاد دماری دانشیار گروه آموزشی پزشکی اجتماعی پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: این اداره برای مرمت مشارکتی بنای قدیمی کارخانه آرد ماشین چیان قزوین با سرمایه گذاری مشارکتی میراث فرهنگی و مالکان آمادگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه هرمزگان در آیین سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران این استان تجلیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - نامزدها و اصحاب سیاست که به عنوان الگوی مرجع در جامعه مطرح هستند اگر برای کسب رای به بداخلاقی‌های انتخاباتی گرفتار شوند، ضمن عادی سازی بی اخلاقی، صدمات زیادی را بر پیکره روابط اجتماعی وارد می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام روانشناسی با اشاره به افزایش نرخ آسیب های اجتماعی در دوران پساکرونا گفت: مردم باید شناسنامه سلامت روان داشته باشند.

خبرگزاری مهر

اراک - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی گفت: طرح «مهرواره محله همدل» باید به عنوان الگوی موفق و راهبردی در کاهش آسیب های اجتماعی استان مرکزی معرفی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رستم قاسمی گفت: آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد. من اگر انتخاب شوم، خودم فرمان مذاکره را بدست می گیرم و با اقتدار مذاکره می کنم.

وب‌گاه تابناک

وی در این نشست در پاسخ به این پرسش «تابناک» مبنی بر اینکه آیا امکان دارد از الان کابینه و معاون اول خود را از به مردم معرفی کنید، اظهار داشت: برای معرفی کابینه زود است و باید جلوتر برویم ولی تیم همکار خود را بزودی به مردم معرفی می کنم. حداقل پنجاه درصد همکاران من از جوانان خواهند بود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه دماوند با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نخواهد کرد، گفت: اگر از وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد در کشور ناراضی هستیم، باید با انتخاب اصلح وضعیت را به سمت بهتر شدن ببریم.

خبرگزاری ایسنا

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ابلاغ راهنمای عمل مدیریت شهری و روستایی در تحقق شعار سال 1400،"تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، به استان ها به منظور برنامه ریزی موثر شرایط تحقق شعار سال توسط شهرداری ها، دهیاری ها با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا و در تعامل با سایر سازمان ها و نهادهای مسئول و نقش آفرین در این حوزه و انجمن های صنفی مرتبط و اجرای اقدامات لازم...