چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: ماه رمضان امسال، جای سریال کمدی در کنداکتور تلویزیون خالی بود و سه مجموعه «احضار»، «بچه مهندس 4» و «یاور» روی آنتن رفتند.

خبرگزاری دانا

فریبرز نجفی مهر گفت: برای ساماندهی حاشیه نشینی هم نیازمند اصلاحات ساختاری و زیربنایی هستیم و هم به اقدامات اجتماعی و فرهنگی از سوی دستگاه های ذیربط نیاز داریم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام غلامرضا نجفی گفت: وجود جامعه گسترده فاقدین شناسنامه مدعی تابعیت ایرانی در میان بانوان استان، عدم ثبت واقعه ازدواج در بین برخی دختران، ازدواج گروه کثیری از دختران استان با اتباع بیگانه غیرمجاز نمونه ای از چالش های بانوان است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران در سه عملیات جداگانه 200 کیلوگرم موادمخدر که شامل 155 کیلوگرم حشیش و بقیه تریاک است از همین تعداد خودرو عبوری در جاده‌های استان کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مهمترین موانع پیش روی تولید داخلی و توسعه جوامع روستایی، مانع تراشی های غیرمنطقی برخی از مسئولان و بروکراسی های اداری است لذا حذف این موانع، بهترین مشوق برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به شمار می رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه پس از کرونا، ما با سونامی ناشی از اختلالات روانی مواجه هستیم، گفت: این اتفاق با بروز آسیب‌های اجتماعی روانی در جامعه پدیدار خواهد شد و از امروز باید از وقوع چنین پیامدی جلوگیری کنیم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی گفت: فعال شدن فضای مجازی به مناسبت روز جهانی قدس برای دفاع از مظلوم و برای دفاع از عدالت و مبارزه با ظلم که به نوع خودش یک امر به معروف و نهی از منکر بزرگ است تاثیر آن از فضای حقیقی بیشتر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - امام جمعه شهر میبد گفت: رفع مشکلات نظام تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی به صورت پروژه تحقیقاتی برای ارتقای رشد اجتماعی، اخلاقی و شخصیتی دانش آموزان و همچنین مراقبت و حفاظت از آنها در برابر آسیب‌ها مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پیوستن دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم فرصتی ارزشمند برای توسعه تعاملات بین المللی در این مناطق است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مجمع متخصصین ایران در نامه ای، از علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

خبرگزاری ایسنا

مجمع متخصصین ایران در نامه ای، از علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

خبرگزاری دانا

عسگری گفت: در مجموع و در راستای نهضت کمک مومنانه 15 زندانی بدهی های آنها پرداخت شد که این کار با تکیه بر ظرفیت های اقشاری بسیج و هدایت های سپاه روح الله انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - چهار معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری روز چهارشنبه در فرمانداری فردیس مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از 170 هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از کاهش 67 درصدی حوادث و تلفات جاده ای در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای ناجا در فروردین ماه سال جاری پلیس استان بعد از تهران در جاده های برون شهری حائز رتبه دوم در کشور شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام غلامرضا نجفی گفت: به رغم دغدغه کلیه دستگاه های متولی کماکان معضلاتی همچون تکدی گری، تجاهر به اعتیاد، مراکز خرید و فروش اموال مسروقه و نابسامانی بهداشت عمومی در شریان های شهری پدیده ای شایع است و با نقدی منصفانه می توان تأکید کرد که شهرداری در این حوزه توفیق چندانی نداشته است.