چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام غلامرضا نجفی گفت: به رغم دغدغه کلیه دستگاه های متولی کماکان معضلاتی همچون تکدی گری، تجاهر به اعتیاد، مراکز خرید و فروش اموال مسروقه و نابسامانی بهداشت عمومی در شریان های شهری پدیده ای شایع است و با نقدی منصفانه می توان تأکید کرد که شهرداری در این حوزه توفیق چندانی نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - احداث 92هزار متربع مربع فضای ورزشی، افزایش باشگاه ورزشی دارای وجوز استان به 143 باب و همچنین افزایش سرانه ورزشی استان از 19 صدم متر در سال 92 به 26 صدم مترمربع کنونی، بخشی از کارنامه ورزشی دولت تدبیر و امید در قم است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از انعقادتفاهم نامه همکاری 2 جانبه میان فرماندهی انتظامی واداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به منظور تبادل تجربیات طرفین در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کارگری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوب شد سند جامع پیشگیری از معلولیت در استان تدوین شود تا براساس این سند و با مداخله دستگاه‌های مرتبط، آمار معلولیت استان را کاهش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرماندار تفت گفت: حرمت شکنی عده ای هفته های گذشته در بوستان ها و تفرجگاه ها احساسات مردم شهرستان را جریحه دار کرد، لازم است حرمت ماه رمضان و ارزش های مذهبی از سوی آحاد مردم رعایت شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر اقدامات اجرایی و توسعه‌ای ما پیوست فرهنگی نداشته باشد در آینده دچار چالش می‌شویم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان ارزشمند و فداکار ما جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، تولید محتوا کردند، و مهم تر از همه در بحران و شرایط سخت نگذاشتند آموزش تعطیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه نزدیک به سه ماه و نیم از ارسال لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت به مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، گفت: این لایحه همچنان معطل مانده و با تعلل مجلس بیم آن می‌رود که فرصت لایحه حمایت از زنان از دست برود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه موازی کاری معضل فعالیت های فرهنگی است، گفت: پراکندگی در حوزه فرهنگی تحت عناوین مختلف توسط دستگاه های متعدد در استان وجود دارد که باید با هم افزایی این مشکل را برطرف کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: با توجه به افزایش دامنه آسیب‌های اجتماعی، ابلاغ سند تحول قضایی، عزم مدیران را در مقابله با آنها مصمم‌تر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد در محلات پرخطر قزوین به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در حال اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: لازمه پیشگیری از اعتیاد اجرای طرح های کاربردی، مشارکت مردم و همگرایی اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سه هزار و 847 نفر سال گذشته در مراکز حوزه درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان خدمات لازم را دریافت کردند و 14 میلیارد و 889 میلیون ریال به این مراکز پرداخت شده است.

وب‌گاه عصر ایران

جنگ امروز جنگ روایت‌هاست و در جنگ روایت‌ها، دقیق‌ترین و اثربخش‌ترین و اصلاح‌گرترین روایت باید ارائه شود و نگذارید دیگران روایت دلخواه خودشان را ارائه دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در گزارشی نوشت: استفاده از کودکان در تبلیغات، فضای مجازی و هرگونه کارکردی که حضور کودکان به‌گونه‌ای در آن تعریف شود که به هر شکلی جنبه تبلیغاتی داشته باشد، از نظر حقوق کودک جای سؤال دارد و در برخی موارد هم در جامعه ایران نسبت به آن واکنش‌هایی وجود دارد.