چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به برداشت محصول بید مشک توسط زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی این شهرستان گفت: توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گامی در کاهش آسیب های اجتماعی است

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی برای ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق محروم ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای شروع طرح تا پایان سال 99، یک هزار و 929 طرح اشتغال روستایی در قزوین تسهیلات کم بهره دریافت کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناسان دلیل چنین حوادثی را عمدتا ناشی از نبود "اتاق‌های امن مصرف" مواد برای هزاران مرد و زن بی‌خانمان و کارتن‌خواب می‌دانند که دچار سوءمصرف مواد مخدر هستند.

خبرگزاری ایسنا

تهیه کننده مجموعه «یاور» با اعتقاد بر اینکه کمی زمان می برد تا سریال های رمضان 1400 جا بیفتند و از سوی بیننده دنبال شوند، درباره انتخاب داریوش ارجمند در این سریال و همچنین همکاری مجدد با کارگردان و نویسنده سریال «ستایش» در مجموعه «یاور» توضیحاتی را مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی رایج در این استان با کمک زبان هنر کاهش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بانک های استان جهت مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: تشکیل کارگروهی با نگاه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و حضور مدیران و صاحبنظران برای حل آسیب‌های اجتماعی محلات استان ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - بهزیستی از ارگان‌های دولتی برای ساماندهی آسیب‌پذیرترین افراد جامعه است و در سالی که گذشت اقدامات متعددی توسط اداره‌کل بهزیستی کرمانشاه انجام شد که ارائه خدمات حمایتی و مددکاری به 54 هزار و 577 آسیب‌دیده اجتماعی بخشی از آن است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار خرم‌آباد گفت: اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت فرسوده "اسدآبادی" ضروری است تا از این طریق بخشی از مشکلات ساکنان منطقه برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان بر لزوم اجتناب از موازی کاری‌ها در حوزه اجتماعی تاکید کرد و گفت: این حوزه مسائل بسیار گسترده‌ای را در بر می گیرد و موفقیت در این زمینه عملیاتی کردن برنامه ها است، بر این مبنا در این حوزه اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا نیز باید بیشتر مورد توجه باشد.

خبرگزاری مهر

لایحه «مجوز واگذاری حق بهره برداری از 14 ملک متعلق به شهرداری برای فعالیت های عام المنفعه» به تصویب اعضای شورا رسید اما برخی اعضا بر کوتاهی شهرداری برای ساماندهی خیرین انتقاد داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

در کردستان هم به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه مولوی عبدالحمید اشاره کردم که فرمودند مردم ایران بدون توجه به مذهب و قومیت در حقوق و مسئولیت هیچ تفاوتی ندارند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه «دست در دست» پنجشنبه و جمعه این هفته (20 و 21 آذر) میزبان سه تن از هنرمندان کشورمان خواهد بود.