چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: باید از ظرفیت فرهنگ فاخر استان مانند موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و بومی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش روانسر با بیان اینکه ازدواج، جذب در بازار کار و عدم علاقه به تحصیل از مهمترین دلایل ترک تحصیل در این شهرستان است، گفت: 135 نفر بازمانده از تحصیل در روانسر شناسایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای اجرای موفق برنامه‌های مبارزه با موادمخدر باید از موازی کاری و اجرای برنامه های متعدد جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه گرمخانه ویژه کارتن خواب ها و معتادان بی خانمان تا شب یلدا در این شهر راه اندازی می شود، گفت: بازپروری، درمان و در نهایت مهارت آموزی برای این افراد پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در برخی پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی، میزان برخی از آسیب‌های اجتماعی در میان مهاجران وارد شده به استان یزد، بیش از شهروندن بومی این استان است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش نیروهای مسلح بویژه مرزبانی در مرزهای طولانی استان، امنیت کامل در این استان برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تامین سهمیه قیر برای آسفالت سکونتگاه‌های غیررسمی در استان ایلام طی 2 هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پروژه هایی که در طرح های بازآفرینی و سکونت گاه های غیر رسمی (بافت فرسوده) استان ایلام تعریف شده تامین اعتبار خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سیل یکی از مهیب ترین و خطرناک ترین بلاهای طبیعی است که آسیب های اجتماعی و اقتصادی بسیاری به دنبال دارد و استان هرمزگان در جنوب ایران از جمله مناطقی است که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص به شدت با این خطر مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس، اداره اجتماعی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به دلیل تعطیلات ناشی از موج سوم ویروس کرونا، مهلت ارسال آتار به دبیرخانه جشنواره «خش دلانه 2» که اسفند ماه 99 در فضای مجازی برگزار می شود، تا 27 آذرماه جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: طرح مراقبت الکترونیکی زندانیان این استان با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از ارائه آموزش های الکترونیکی در زمینه سبک های مقابله ای با اضطراب کرونایی و مدیریت ایام قرنطینه به دانشجویان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: ارایه آموزش های الکترونیکی در زمینه سبک های مقابله ای با اضطراب کرونایی و مدیریت ایام قرنطینه از وظایف مراکز مشاوره در دوران کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: نیکوکاران بجنوردی چهار میلیارد ریال برای آزادی زندانیان مالی جرایم عمد و غیرعمد، با اولویت رهایی زنان از بند گلریزان کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین همایش ملی انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران با موضوع کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی 25 و 26 آذرماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل زنان و خانواده استانداری تهران، توانمندسازی زنان در ندامتگاه ها و ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای را عامل ضروری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی آنان بعد از خروج از زندان دانست.