چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روانشناس و فعال حوزه ایدز گفت: انگ اجتماعی به افراد مبتلا به ایدز، آن ها را به حاشیه رانده و دچار ترس می کند، ترسی که مانع از درمان و مصرف دارو می شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: رویکرد جهادی، انعطاف پذیر، فرصت ساز و تسهیل گر در میان مسوولان لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل انجمن احیاء ارزش ها گفت: چنانچه فردی به دلیل رفتارهای پرخطر در معرض ابتلاء به ویروس اچ آی قرار گرفت، 72 ساعت فرصت دارد تا با مراجعه به مراکز درمانی این ویرس را در بدنش نابود کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مهلت تعیین شده برای انتقال کوره های آهک پزی قطعی است، گفت: پس از مهلت، تمامی کوره های موجود در منطقه به محل تعیین شده جدید در دشت زحمتکشان منتقل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

با روی کار آمدن آموزش های مجازی دانش آموزان روستایی و عشایر بیش از همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما آنچه که درباره اش کمتر سخن گفته می شود راه حل فائق آمدن بر این مشکلات است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تغییر ناگهانی سبک آموزش دانش‌آموزان در اواخر سال گذشته بنا به اعتقاد روانشناسان و کارشناسان اجتماعی تاثیر بسزایی در بهداشت و سلامت روان آنان داشته که این چالش فراگیر نیازمند بررسی ویژه از سوی متخصصان امر است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مهاجرت و حاشیه‌نشینی پدیده نام‌آشنا در خراسان جنوبی است که خالی از سکنه شدن روستاها و بروز بسیاری از تبعات اقتصادی و اجتماعی را در پی دارد و یک تهدید محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - کارشناس ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به تغییر عرضه مواد مخدر از فضای حقیقی به مجازی گفت: این آسیب نیازمند توجه و حساسیت بیشتر خانواده‌ها نسبت به جوانان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه سازه مهم شهری تهران در آستانه فرارسیدن 11 دسامبر (11 آذر) روز جهانی مبارزه با ایدز به رنگ قرمز درآمدند تا اهمیت آگاهی رسانی درباره این بیماری یادآور شود.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی خمین ازافزایش 96درصدی کشفیات سرقت در این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: دستگیری سارقان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا

دختر 8ساله ساکن بندرعباس با همکاری دوست 12 ساله اش با انگیزه مشکلات خانوادگی بر اثر حلق آویز شدن فوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - با گذشت بیش از 16 سال از جنگ آمریکا علیه عراق، هر از گاهی گوشه هایی از آثار و پیامدهای مخرب ناشی از این جنگ و کشتار خاموش و تدریجی شهروندان عراقی نمایان می شود.

خبرگزاری ایسنا

ایجاد نظام چندلایه تامین اجتماعی و اجرای کامل قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین‌اجتماعی از جمله دغدغه ها و مطالباتی است که در سال های گذشته به طور کامل محقق نشده است. آنطور که وزیر رفاه اخیرا اعلام کرده، قرار است در راستای عمل به فرامین رهبری، برنامه عمل «ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم» در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه تهیه شود که به نظر می رسد اهداف پیش روی استقرار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: پزشکی قانونی به عنوان ابزار عدالت گستر، مهمترین نقش را در کنار سیستم قضایی پیدا کرده و نقطه اتکای مهمی در دادرسی های عادلانه شده است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - شهر نشاط و پویایی روزهای عادی را ندارد در این شرایط کودکان کار که پایه درآمد آنها نزدیک شدن به افراد و مجاب کردن آنها در فرصت‌های اندک برای فروختن داشته‌های ناچیزشان است، بازار کارشان راکد شده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: 102 کودک کار و خیابانی از ابتدای سال جاری تاکنون پذیرش و تحت خدمات اجتماعی قرار گرفته‌اند.