چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: باید عادت کنیم بدون پژوهش تصمیم نگیریم، سیاست‌ورزی نکنیم و گزاره‌های حاوی تصمیم‌گیری را بیان ننماییم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمان از تدوین سند جامع چشم انداز اجتماعی رفسنجان طی هفته آینده خبر داد و گفت: این شهرستان نیازمند مرکز جامع تحقیقاتی فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد، معلولیت و آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - تامین امنیت و تقویت ثبات سیاسی عراق همواره از دغدغه های اصلی محافل سیاسی و امنیتی این کشور بوده و آنها به دنبال بهترین راهکار در این زمینه بوده اند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از تأثیر همه گیری بیماری کرونا بر مسائل اجتماعی و فرهنگی خبر داد و گفت: امسال بیش از 63 میلیارد ریال در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان هزینه شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جشن گلریزان برای آزادی قدیمی‌ترین زندانی معسر خراسان شمالی، که 23 سال تحمل حبس کرده است، روز دوشنبه با مشارکت نیکوکاران خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

این روزها بیشتر از گذشته به خودمراقبتی راه‌های افزایش ایمنی و ارتقاء سطح سلامت خود فکر می‌کنیم، اما اینکه چه راه‌ها و شیوه‌هایی را برای مراقبت از خود، مدنظر و مورد تایید کارشناسان است، پرسش جدی‌تری محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش و دادگستری کل استان کرمان در راستای تحقق پیشگیری‌های رشدمدار و به منظور عملیاتی کردن اهداف سند همکاری ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خانه وقتی خانه است که دل آدم خوش باشد. اما زیر پوست این شهر زنان و دخترانی هستند که قربانی خشونت های روحی و جسمی هستند. زنانی که جان خود را برداشته و برای حفظ امنیت خود به خانه امن پناه می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه تهران از اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و افراد بی پناه در منطقه 3 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تاکنون در این استان هشت هزارو 329 کودک معاینه چشم و پنج هزارو 671 نوزاد نیز غربالگری شنوایی شدند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت شکننده و نگران کننده تهران از نظر شیوع کرونا و تاکید بر اینکه نباید وضعیت فعلی را به عنوان شرایط مطلوب و ثبات یافته در تهران تلقی کرد، درخصوص پدیده رجعت یا بازگشت سنگین‌تر بیماری در اپیدمی‌ها هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روز مثل همیشه به سراغ گوشی اش رفت تا فضای مجازی را چک کند همین که در حال گشت وگذار در فضای مجازی بود چشمش به عکس هایش خورد که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد، شوکه شد و دنیا روی سرش آوار.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: از دانشجویان آزادیخواه، قانونمدار و مدافع ارزش های انقلاب و نظام انتظار می‌رود، پژوهش محورانه و براساس دیتاهای (ملاک‌های) درست موضوعات را تحلیل و مطرح کنند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - تعطیلی مدارس اولین اقدام در مواجه با همه گیری کرونا بود و در جهت پیشگیری از انتقال این ویروس آخرین جایی است که محدودیت آن برداشته می شود. بنابراین کودکان و دانش آموزان برای مدت زمان طولانی مجبور به تحمل بار روحی و روانی این قرنطینه خانگی خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 تهران اعلام کرد: ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری و تامین روشنایی در معابر و بوستان ها در قالب طرح‌های توسعه محلی اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: معلمان باید علاوه بر تدریس موثر و علم آموزی، روحیه پرسشگری و اقدام‌پژوهی دانش‌آموزان را تقویت کنند.