پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

وزارت کشور، گزارشی جامع از اهم اقدامات حوزه های مختلف وزارت کشور در هفت سال گذشته در آستانه هفته دولت منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

در آستانه هفته دولت گزارشی از اهم اقدامات حوزه‌های مختلف وزارت کشور در هفت سال گذشته منتشر شد که در این گزارش اقدامات حوزه اجتماعی ذکر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فراکسیون آسیب‌های اجتماعی مجلس از ارائه پیشنهاد این فراکسیون در قالب نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل وزارت امور اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: هر بحرانی در درون خود فرصت‌ها و تهدیدهایی را دارد و نقاط ضعف و قوت را نشان می‌دهد، در بحران کرونا نااطمینانی به شرایط موجود بیشتر از کمبودها جامعه را دچار نگرانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: با حکم معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، استان البرز مجری دوره های توانمندسازی فرآیندهای طرح ملی نماد درسطح کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - سرپرست فرمانداری آستارا اجرای مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر و همراهی خانواده‌ها با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی برای کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد را خواستار شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه با تمهیدات مختلف مانند حضور دانش آموزان در کلاس به صورت نوبتی، آموزش مجازی از طریق سامانه شاد و صدا و سیما و تهیه بسته‌های آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه کاملا آماده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: اداره کل آموزش و پرورش باید تلاش کند تبلت موردنیاز برای استفاده دانش آموزان بی‌بضاعت در نقاط مختلف استان تهیه شود.

خبرگزاری مهر

نشست تخصصی با موضوع «خانواده و مساله اعتیاد جوانان» به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با نگاهی دوراندیشانه به شرایط جامعه و پذیرش اصل برتری پیشگیری بر درمان که نقش بسیار پرکاربردی در زندگی اجتماعی دارد و با گزینش شیوه‌های کارآمد می‌توان انگیزه افراد برای ارتکاب بزه و به دنبال آن جرم را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» جامعه ورزش و جوانان بدنبال تغییر نگرش در تولید آثار هنری حوزه ازدواج است و این اتفاق باید تغییر نگرشی در تولید محتوای آثار هنری و فرهنگ ازدواج پدید آورد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - دادگستری کل استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تفاهم نامه همکاری های مشترک منعقد کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: فراخوان آثار برتر رسانه‌ای استان در زمینه‌های حاشیه شهر، کاهش آسیب های اجتماعی و جهش تولید منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: طرح ملی گفت و گوی خانواده ها نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها دارد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - امام جمعه شهر علی‌اکبر شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران بعنوان وکیل و امین مردم و رسالت بزرگ اجتماعی باید از امنیت شغلی، اجتماعی و قضایی برخوردار باشند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار بوشهر گفت: با توجه به مشکلات و آسیب های ناشی از بیماری کووید 19، طرح جامع جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا در استان تدوین شود.