شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: جلسات رسیدگی به محکومین اغتشاشات اخیر باید تبیین محور، مستند و مستدل باشد.

خبرگزاری دانا

توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اولین وعده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هیات وزیران و مردم این استان بود تا بعد از گذشت یک سال مشخص نباشد این وعده چند درصد تحقق یافته است.

خبرگزاری دانا

«مجتبی محمدی» به عنوان مدیر کل جدید اداره زندان های استان کردستان معرفی شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده: در برنامه ششم توسعه بنا بوده بسیاری از این آسیب ها مثل طلاق کاهش پیدا کند اما متاسفانه شاهد افزایش آن بودیم و بخشی از آسیب ها مربوط به همین از هم پاشیدگی خانواده می شود و خود طلاق منجر به بسیاری از ناهنجاریها می گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست هم‌اندیشی «پیشگیری و بازتوانی زنان آسیب دیده» با حضور مدیران نهاد های مربوطه در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سالهای اخیر شاهد گسترش آسیب‌ها به خصوص در حوزه زنان و خانواده هستیم.

خبرگزاری دانا

جلسه هماهنگی اجرایی و برنامه ریزی سی چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با حضور عوامل و دست اندرکاران مرتبط با جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، به ریاست فرماندار شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

خبرگزاری دانا

جهانگیر با بیان اینکه نباید اجازه داد مناطق مرزی به دلیل محرومیت ها، گرفتاری ها، عدم اشتغال و... خالی از سکنه شوند، گفت: در حوزه پیشگیری از جرم دست نیاز به سوی همه خصوصا مردم دراز می کنیم چون با حضور مردم آسیب ها قابل حل است.

خبرگزاری دانا

حمید رضا واعظی زاده با اشاره به اینکه کشت گیاهان دارویی ظرفیتی ویژه برای اشتغال استان محسوب می شود از پرداخت 1200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

علی محمد قادری گفت: این سازمان حمایتی و تخصصی بعنوان یکی از اساسی‌ترین سازمانهای دولت و حکومت در رفع محرومیت و محدودیت توفیق خدمت به بیش از 7 میلیون نفر در کشوررا دارد.

خبرگزاری دانا

معضل کودکان بی سرپرست واقعیت تلخ بسیاری از جوامع هاست که ریشه آن به نهاد خانواده و جامعه بازمی‌گردد که سهم و نقش والدین معتاد در این معضل بسیار پررنگ است.

خبرگزاری دانا

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و سخت تر شدن زندگی تعداد زبالگرد ها افزایش یافته است قطعا وجود اشتغال و بازیافت صحیح زیاله از مبدا می‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش حضور زبالگرد ها در سطح جامعه باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات سالمندی گفت: در چند سال آینده بیشترین رشد سالمندی دنیا را در ایران خواهیم داشت و فرصتی نیز برای رفع این مشکلات باقی نمانده است! در عین حال با توجه به نیاز 20 درصد سالمندان به خدمات مراقبتی می‌توان برای 1.5 میلیون نفر شغل ایجاد کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

وزیر کشور گفت: محیط شهری از فضاهای کاری تا اماکن عمومی و حمل و نقل باید برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود.