شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تاکیدات رهبری در حوزه جهاد تبیین گفت: مستند سازی پرونده‌های قضایی با نگاه پیشگیرانه و آموزشی، تشریح کار سخت قضایی و تشهیر قضات نجیب، مصداق جهاد تبیین است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، با اعلام شماره 1570 یادآور شد: اولیای دانش‌آموزان در صورت داشتن هر گونه مشکلی در مسائل مختلف دانش آموزان خود می‌توانند از راهنمایی‌های مشاوران تخصصی آموزش و پرورش با کمترین هزینه بهره‌مند شوند.

خبرگزاری دانا

محمود معظمی و ابوالفضل صفری سریال 30 قسمتی «تمام رخ» را با موضوع مقابله با سایت های شرط بندی و قمار و آسیب های اجتماعی آنها آماده پخش دارند که بزودی از شبکه سوم سما راهی آنتن خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: بیش از 80 درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر در کرمان آزاد شده اند.

خبرگزاری دانا

جعفری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته این ناحیه 30 خانه از اقشار کم برخوردار و محروم را ترمیم و بازسازی کرد اضافه کرد: ناحیه مقاومت سپاه احمد ابن موسی تا پایان سال ترمیم منازل را به 60 باب خانه افزایش خواهد داد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اصلاحات شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان گفت: تصمیمات در مورد تخلفات انضباطی عدالت محور و حقوقی تر شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: دفاع مقدس یک دستاورد جمعی و مردمی و نمایشگاهی از توانمندی ها و ظرفیت های عظیم ملت ایران است و اردوهای راهیان نور فناوری بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس است

خبرگزاری دانا

ابوالحسن فیروزآبادی گفت: پاسخگویی به اخبار جعلی در کشور باید ساماندهی شود و لازمه ی آن سواد رسانه است به این معنا که خبر درست را باید از کجا دریافت کرد و چگونه در فضای مجازی سالم زندگی کرد.

خبرگزاری دانا

حاشیه نشینی سکونتگاه اصلی و مهم آسیب های اجتماعی که بر فرآیند مدیریت شهری تاثیر منفی می گذارد و در صورت تداوم، کلان شهر زاهدان را با بحران های بزرگی روبرو کرده است.

خبرگزاری دانا

شهریار حیدری گفت: کرمانشاه می‌تواند ناجی غرب کشور باشد و با وجود استعدادهای فراوانی که در کشور وجود دارد حق این استان رتبه اول بیکاری نیست.

خبرگزاری دانا

کارشناسان معتقدند افزایش آمار طلاق در جوامع در حال توسعه از جمله آسیب‌هایی است که بروز آن طبیعی است اما افزایش بی رویه آن می تواند بسیار خطرناک و در جهت تضعیف کامل بنیان های خانواده پیش برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار این که ماموریت نیمه تمام سردار شهید سلیمانی را دهه هشتادی ها با از بین بردن رژیم اسرائیل تمام می کنند، هشدار داد که اگر این رژیم و آمریکا اشتباه فاحشی علیه ایران مرتکب شوند خواهد دید این نسل با شما چه می کند.

خبرگزاری دانا

اسماعیلی گفت: بالغ بر دویست برنامه در هفته بسیج در شهرستان جهرم در عرصه های مختلف برگزار می شود.