شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاکی خصوصی پرونده ماهان صدرات گفت: ر این مدت البته من خیلی حرف شنیدم. اینکه در دو طرف خیلی ها توهین می کردند. این سمت می گفتند که چرا رضایت داده ای. آن طرف هم می گفتند از ترس دنبال بخشش افتادی. ولی آن شب بدترین شب زندگی ام بود. سخت ترین شب زندگی ام بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا قنبرطلب گفت: ماهان صدرات در تمام مراحل دادرسی و دادگاه هم از آنچه انجام داده بود ابراز پشیمانی می کرد و هر بار هم مرا می دید می گفت چه اعدام بشوم چه نشوم، مرا به امام حسین ببخش.

وب‌گاه خبر آنلاین

نه تنها من، خانواده من، دوستانم. بچه های هیات و خانواده او. ان شب بالای 500 تا پیامک رد و بدل کردیم. دویست بار تماس گرفتیم. دیگر کسی باقی نماند که واسطه نکنیم که پادرمیانی کند... ما از آیت الله اژه ای خواستیم، فرهنگ‌سازی بخشش را که باعث همدلی در جامعه شده را تقویت شود.

خبرگزاری دانا

فقدان حمایت های اجتماعی مهمترین عامل پیش بینی پیامدهای منفی وضعیت زنان سرپرست خانوار است که در مطالعات متفاوتی تاثیر آن بر کاهش کیفیت زندگی، مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان تهران گفت: ما در طرح مانا در تابستان 1401، 850 نوجوان را تحت پوشش قرار دادیم و 38 تسهیل‌گر و 35 مؤسسه را در شهرستان‌های تهران بسیج کردیم تا طرح اجرا شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام عبادی با تأکید بر تاثیر رسانه ها بر فرهنگ، گفت: نباید مسئولان و شورای عالی انقلاب فرهنگی از رسانه غفلت کنند؛ امروز مثل جنگ جهانی نیست که دشمن با حمله نظامی ایران را تصرف کند بلکه با حمله رسانه ای کشورها را فتح می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا ظریفیان گفت: جامعه دچار تغییر، تحول و دگرگونی های جدی شده، ولی همچنان ما با سبک و سیاق دو دهه قبل، در بهترین شکل یک دهه قبل، با این پدیده ها روبه رو می شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا ظریفیان گفت: این توهین به نسل جوان و دانشجو است که فقط به او بگوییم تو بازیچه بیگانگان هستی. قطعا بیگانگان هیچ قصد خیری ندارند و هر فرصتی پیدا کنند برای اینکه آسیب بنیادین به جامعه ما بزنند، استفاده می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه باید قانون درست در سطح کشور اجرا شود، گفت: برای ما اساس این است که در چهارچوب شرع باشد و ضمن اینکه مردم ما باید به قانون پایبند باشند تا ما بتوانیم فضای «مطالبه گری» و «بی تفاوت نباشیم» را در جامعه داشته باشیم و بتوانیم حمایت لازم را انجام بدهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: خانمحمدی گفت: ما آموزش امر به معروف و نهی از منکر را در ستاد انجام داده ایم و داریم دوره های آن را می گذارنیم و همین الآن روزهای چهارشنبه دوره های امر به معروف و نهی از منکر هست که مردم با شیوه های امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند... مسئولان مختلف باید تصمیم بگیرند و جمع بندی کنند

خبرگزاری دانا

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: اکثر دانشجویان در مسیر اغتشاشات قرار نگرفتند و باید به این قشر بها داد.

خبرگزاری دانا

مسئول قرارگاه جهادی شهید ناصری گفت: فعالیت های قرارگاه جهادی شهید ناصری شامل فعالیت های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی، آسیب های اجتماعی، اشتغال، کمک مومنانه و سبد های کمک معیشتی می‌شود.

خبرگزاری دانا

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: ترویج امید و نشاط و تقویت هویت دینی و همبستگی ملی، رسالت مهم صدا و سیماست.

وب‌گاه گسترش

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست داده اند