یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

سمانه قوشچیان گفت: فقدان هوش هیجانی در نهایت باعث می شود به مرور زمان این اشخاص به افرادی مخرب در اجتماع تبدیل شده و علیرغم رفتارهای آسیب زای خود، جامعه را در ناکامی های خود مقصر دانسته و سایرین را متهم به بی توجهی خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غرب است.

خبرگزاری دانا

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه علاوه بر تبعیض آموزشی، شاهد تبعیض درحوزه پرورشی هستیم و این تبعیض، شکاف بزرگی بین نسلی ایجاد کرده است، گفت: از تشکل های دغدغه مند در حوزه تربیت استقبال می کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 7 ماه از تصویب قانون بودجه 1401 می گذرد اما رئیس سازمان برنامه با رویکرد قیم مآبانه با آن برخورد می کند، از رئیس جمهور خواست که سریع‌تر به این موضوع ورود کند و به رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علیرغم گذشت بیش از 7 ماه از تصویب قانون بودجه 1401، به عنوان مثال تاکنون 13 درصد از بودجه های عمرانی استان خراسان رضوی تخصیص یافته که این به معنای توقف کارهای عمرانی و ساخت و سازها است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: امسال قرار است در هر مدرسه دو تیم امدادی تشکیل دهیم تاتحت آموزش قرار بگیرند و بتوانند در هنگام بحران‌ها و حوادث نقش موثری در امدادرسانی داشته باشند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انصاری گفت: من اگر جای آقای رئیسی بودم فردای روز تنفیذ سند آماده امضایی که آقای روحانی و آقای ظریف آماده کرده بودند را امضا می کردم. ولو اینکه تضمین قطعی آینده در آن نبود، ولی بالاخره سه سال فرصت بود. در منطقه ای که ما زندگی می کنیم دشمنان ما می خواهند که ما دائم در تنش باشیم.

خبرگزاری دانا

حلیمه پیری گفت: غفلت والدین از ارتقای سواد رسانه‌ای زمینه‌ساز بروز آسیب‌های فراوان در استفاده از فضای مجازی توسط دانش آموزان خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

انصاری: اگر علل و ریشه های نا آرامی های سال 78 که در کوی دانشگاه شروع شد و بعد از آن مسایلی پیش آمد به موقع شناسایی شده بود، ما به راه حل درمان این مسایل در نظام های دموکراتیک و مردم سالار که گفت وگوی تخصصی و حرفه ای و ملی، ریشه یابی و حل مشکل است، رسیده بودیم، قطعا حوادث بعدی را یا نداشتیم یا کمتر داشتیم.