شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: شورای امنیت کشور اعلام کرد بررسی های مراجع ذی ربط نشان می دهد: در نتیجه مجموع آشوبگریهای یاد شده تاکنون بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهکها، مردم بیگناهی که در شرایط بهمریختگی امنیتی جان باختهاند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهکهای...

خبرگزاری دانا

شورای امنیت کشوردرباره وقایع اخیر بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن تاکید کرد: اقتدار ملی در جمهوری اسلامی ایران بر مشارکت حداکثری مردم در نظام مردم سالاری دینی استوار می‌باشد، به همین جهت نیز نقطه تمرکز دشمن: مردم و ولایت فقیه است.

وب‌گاه عصر ایران

لازم به تاکید است که: تداوم این رویکرد ایجابی و اصلاحی، به دور از هرگونه فشار و سهم خواهی سیاسی، اراده قطعی نظام جمهوری اسلامی ایران در مدیریت وضعیت قومی - مذهبی نقاط مختلف کشور می باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای امنیت کشور اعلام کرد: در نتیجه مجموع آشوبگری های یاد شده تاکنون بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهکها، مردم بیگناهی که در شرایط بهمریختگی امنیتی جان باختهاند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهکهای تجزیه طلب، تفکیک نمود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

- شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

در زاهدان یک مرکز ترک اعتیاد پسرانه زیر 18 سال زیر نظر علوم پزشکی است که نامساعد بودن شرایط خانواده از عوامل دخیل در این معضل به شمار می رود.

خبرگزاری دانا

امروز در شرایطی هستیم که با توجه به تولید و صنعت می توان به پیشرفت، توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی دست پیدا کرد.

خبرگزاری دانا

سردار مقواساز گفت: ایران قوی از مسیر بسیجی بودن و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس محقق خواهد شد و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

خبرگزاری دانا

آسیب‌های اجتماعی در دنیای پر رنگ و لعاب فضای مجازی بسیار مشهود است به طوری که اعتیاد در شبکه های اجتماعی و تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغات مسموم در این فضا، تیر خلاص به اعتماد به نفس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی 70روز از آغاز اعتراضات سراسری می‌گذرد که تئوریسین های دولت و مجلس نظریات متفاوتی درباره چرایی اعتراضات بیان کردند. خبرآنلاین عدم شناخت صحیح دولت و مجلس از دلایل واقعی اعتراضات و استمرار آن را در گزارشی بررسی کرده است.