شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سومین جلسه کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ادامه بررسی علل حوادث اخیر کشور و راهکار های پیشنهادی برگزار شد. مظفر، نایب رئیس کمیسیون گزارشی از تشکیل کارگروه‌های شش‌گانه و بررسی علل و عوامل و راهکار های مربوط به وقایع اخیر را در ابعاد «فرهنگی - هنری»، «رسانه، فضای مجازی»، «زنان و خانواده»، «آموزشی و دانشگاهی»، «آسیب های اجتماعی» و «تربیت‌بدنی» ارائه کرد و گفت:...

خبرگزاری دانا

عباسعلی ریحانی از اجتماع بزرگ و 5 نفری بسیجیان و رزمایش جهادگران فاطمی2 همزمان با 5 آذر با حضور و سخنرانی سردار رستگارپناه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد خبر داد.

خبرگزاری دانا

رامین غیاثی گفت: 261 واحد از پروژه شهرک 1000 واحدی چابهار که به جهت ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و کپرنشین این شهرستان در حال ساخت است، برق‌رسانی شد.

خبرگزاری دانا

موحدی گفت: مدرسه نیروگاه اتمی یک مدرسه در تراز ملی و بین المللی است و بعد از چندین سال، در مهرماه امسال مشکل شروع به فعالیت این مدرسه حل شد و دو هنرستان در سطح تراز ملی توسط نیروگاه اتمی در بوشهر ساخته می‌شود.

خبرگزاری دانا

مولوی گفت: باید دستگاه های مختلف از ظرفیت نخبگان مجازی برای رشد و توسعه استان و کارهای زیر بنایی کمک بگیرند و از جوان و نوجوانان به عنوان بهترین پتانسیل و نیروی با استعداد استفاده کنند.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ساخت و واگذاری 2000 واحد مسکن محرومین در استان طی چهار سال اخیر توسط بسیج سازندگی گفت: در حال حاضر بیش از 20 پروژه در حال اجرا داریم که بزرگترین آن آبرسانی در سطح شهرستان های رشت، تالش، آستارا، خمام، رودبار و سیاهکل است.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور گفت: مسائل اجتماعی نیازمند توجه همه جانبه و فوری است و اگر امور اجتماعی همچون موضوع جوانی جمعیت به موقع دنبال نشود، در آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

خبرگزاری دانا

امروز رشد افسارگسیخته آسیب های اجتماعی در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ بنابراین علل و عوامل این رشد به رغم هزینه های گزاف فرهنگی و تبلیغاتی باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم است و امروز بسیجیان، رویش‌های جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه 19 دی استان قم گفت: اگر نتوانیم محکم در برابر بی حجابی بیاستیم دیگر نمیتوانیم در برابر خون های ریخته شهداء و امام زمان (عج) سر بلند باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: حجت الاسلام وحدتی آراسته گفت: باید با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مجموعه های آموزشی، اصناف، مکان های ورزشی و... که نظارتی نسبت به پوشش کارمندان خود ندارند و هیچ توجهی به حوزه عفاف وحجاب نمی کند دستگاه های نطارتی برخوردی جدی داشته باشند.

خبرگزاری مهر

کرمان - وزیر آموزش و پرورش تعطیلی های کرونا را دلیل افزایش رشد آسیب های اجتماعی دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کشتن بیرحمانه حافظان امنیت یا افراد دارای چهره مذهبی، با چاقو و قمه، پنجه بوکس یا اسلحه، تکه تکه کردن و حتی سوزاندن افراد این سؤال را به ذهن می‌آورد که منشأ این حد از خشونت و توحش کجاست؟!

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: در هفته بسیج امسال 242 عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان اجراء خواهد شد.