یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

فرشته همتی گفت: نیاز امروز کشور اقناع سازی است و باید به تبیین و تشریح ریشه های عفاف و حجاب پرداخته شود.

خبرگزاری دانا

شماری از علمای اهل سنت با بیان اینکه شبهه افکنی در حوزه عفاف و حجاب هدف فضاسازی رسانه‌ای دشمنان است، گفتند: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است، به زن و مرد آرامش، آسایش و امنیت می دهد.

خبرگزاری دانا

عاطفه حسینی گفت: تجمل گرایی، سگ گردانی، ترویج مدهای غربی بدون پشتوانه فرهنگی در جامعه از عوامل تضعیف عنصر معنویت هستند.

خبرگزاری دانا

یکی از جنبه های مهم فرهنگ عفاف و حجاب پوشش اسلامی است که امروز ترویج مدهای غربی در جامعه گسترش یافته و نیاز است که پوشش اسلامی مورد حمایت قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارشاد گفت: بحث توسعه بقعه قیدار نبی با همکاری سایر نهادها پیگیری می شود و هر آنچه بتوانیم انجام خواهیم داد تا این نقطه درخشان تاریخی و مردم متدین این شهر میزبان زائران از سراسر کشور باشند و بتوانیم فضای فکری و دینی جدید را با ترویج نام این پیامبر فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ارشاد گفت: بنا در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی اتکا به ظرفیت های دینی - مذهبی، فرهنگی و هنری است که در این راستا گام های مهمی برداشته خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از 50 درصد مناطقی که خانه‌های پلاک قرمز دارند، شناسایی و پلمب شده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از 50 درصد مناطقی که خانه‌های پلاک قرمز دارند، شناسایی و پلمب شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میبدی در پاسخ به این سوال که روش های تند و ضربتی در مسائلی مانند حجاب، برای اقناع نسل جواب می دهد یا خیر، بیان کرد: جواب خیلی بدی دارد و باعث دین گریزی و دین هراسی می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در حال حاضر مشکل کشور، بدحجابی نیست. هر سال تابستان، مسئله حجاب مطرح می شود که امسال این موضوع تندتر بیان شده و رئیس جمهور نیز به موضوع ورود پیدا کردند. اگر دولت، خطیبان نماز جمعه و مسئولان همه تلاش خود را برای حل گرانی ها، تحریم و مشکلات اقتصادی انجام بدهند، این مشکلات خودش حل می شود. تا مادامی که مشکلات اقتصادی حل نشود، مشکلات...

خبرگزاری دانا

آیت الله حسینی با انتقاد از عدم ساماندهی لباس و پوشش گفت: باید ساعت ها در شهر تلاش کنید تا لباس مناسب پیدا شود، که در این راستا صنف و مسئولان باید بر شکل لباس نظارت کنند.

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد، گفت: ایران فرصت های توسعه ای زیادی دارد که باید با توجه به این فرصت ها، تحریم ها راخنثی کنیم.

خبرگزاری دانا

نشست پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس دادگستری، معاون دادستان، جانشین فرماندهی انتظامی در مسجد جامع روستای ضرغام آباد با حضور معتمدان برگزارشد.

خبرگزاری دانا

کوثر زمانی گفت: بر اساس پژوهش های میدانی، ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی حوزه دختران در جامعه به ارتباط عمیق بین پدر و دختر بر می گردد.