یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: نهادهای متولی باید نظارت بیشتری بر مجتمع‌های تفریحی، رفاهی، خدماتی و توریستی اعم از درون شهری و بین راهی با هدف پیشگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری داشته باشند و در صورت عدم توجه جهت برخورد قضائی به دستگاه قضائی معرفی نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه گشت های نامحسوس حجاب و عفاف در مجتمع های توریستی و بین راهی مستقر می شود تصریح کرد: نهادهای متولی باید نظارت بیشتری داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم اعلام کرد که گشت های نامحسوس حجاب و عفاف در مجتمع های توریستی و بین راهی مستقر می شود.

وب‌گاه عصر ایران

گرجی: هرگز اجازه نخواهیم داد که حضور اندکی از افراد حتی مسافرینی که اصول و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی انقلاب اسلامی را رعایت نمی‌نمایند، حرمت شکنی کنند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از تشکیل قرارگاه اجتماعی آسیب های اجتماعی نوجوانان خبرداد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در نشست تخصصی و مشورتی پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان، از تشکیل قرارگاه اجتماعی آسیب های اجتماعی نوجوانان خبرداد.

خبرگزاری دانا

معصومه صفری گفت: طلاق، اختلافات خانوادگی، مشکلات روحی و روانی سه عامل عمده و اصلی اعتیاد زنان به مواد مخدر است.

وب‌گاه عصر ایران

در تهران هم تعداد کودکان کار کم نیست چرا که نیاز معیشتی خانواده است و باید کار کنند. اما به یاد داشته باشیم که به لحاظ مددکاری از یک جایی به بعد نمی توان یک پدیده اجتماعی را کاملا از بین برد اما می توان مدیریتش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکردهای فرهنگی و هنری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز چهارشنبه اجرایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: ایازی گفت: بیش از 90 درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون...

خبرگزاری دانا

فلسفه وجودی حجاب در جامعه به عنوان تضمین‌کننده امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و عاملی برای مصونیت‌بخشی به مقام زن است.

خبرگزاری دانا

غدیر، یک رخداد تاریخی صرف یا تنها یک گذرگاه جغرافیایی نیست، بلکه یک سرفصل اعتقادی است که درون مایه همه طاعت‌ها از آن منشأ می‌گیرد، رسالت همه پیامبران در آن مفهوم می‌یابد، و همه رشدها و تعالی‌ها از آنجا آغاز می شود.