یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشستی مشترک به بررسی برخی مسائل اجتماعی در حوزه زنان و خانواده و سیاست کلی ارتقای هویت اجتماعی جامعه زنان در ایران اسلامی پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از 10 سال در ایران و مالزی و سازمانهای حقوق بشری در حال پیگیری و رایزنی و تعقیب بین المللی هستم تا بلکه تکلیف زندانیان ایرانی بی پناه در غربت افتاده و بدون حمایت های دولتی موثر روشن شود و خوشبختانه مجموعه تلاش های حقوق بشری و رسانه ای سرانجام موثر واقع شد و موافقتنامه مزبور روز گذشته مورخ 11 مرداد به طور رسمی امضاء شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: 42 درصد طرح‌های اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به بانوان کارآفرین اختصاص دارد.

خبرگزاری دانا

مجموعه فرهنگی و تربیتی قاسم بن الحسن (ع) یکی از مجموعه هایی است که با همت جهادی چند جوان پای کار و در راستای لبیک گویی به فرمان رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن جوانان انقلابی ایجاد شده و چند سالی است که در حد وسع خود به رفع مشکلات مردم در محله آسایش که یکی از مناطق حاشیه ای رشت است، می پردازد این در حالی است که این کمک ها همواره با یاری خیران و کمک های مردمی بوده و مسئولین استانی در...

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه آسیب های اجتماعی حاصل از فیلترینگ و گرایش جوانان و نوجوانان به استفاده از فیلتر شکن بسیار بیشتر از قبل زمان فیلترینگ بوده. بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر تلگرام نیز بشدت آسیب دیده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: فیروزابادی گفت: با حضور جناب رئیسی در راس این قوه مکاتبات جدیدی صورت گرفته و امیدواریم که نتیجه مثبت بگیریم.

وب‌گاه منیبان

وب‌گاه مشرق نیوز

"انتقاد" یکی از الزامات وادی سیاست است ولی آسمان و ریسمان به هم بافتن علیه دولت اولا انتقاد نیست و ثانیا یک کار غیر عقلانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعتیاد کوچک و بزرگ نمی‌شناسد کمر همت را بسته تا درگیری خانواده‌ها با این آسیب اجتماعی را شاهد باشد، این بار نوجوانان و جوانان به ویژه دختران طعمه این هیولای مرگبار و پرمخاطره شده‌اند و کانون گرم خانواده‌ها را نشانه گرفته است.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر کشور گفت: عده‌ای آسیب های اجتماعی را با فقر و بیکاری مرتبط می‌دانند اما بیشترین طلاق‌ها به قشر ثروتمند اختصاص دارد.

خبرگزاری دانا

طی حکمی از سوی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجتماعی وزیر کشور با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی درحال رشد است، گفت: عده‌ای بدون در نظر گرفتن ریشه‌ها و علل اصلی این آسیب‌ها آنها را با فقر و بیکاری مرتبط می‌دانند، اما 65 درصد معتادان غیرمتجاهر از شاغلین بوده و بیشترین طلاق‌ها نیز در میان قشر ثروتمند است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد عباسی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، گفت: با توجه به برررسی آسیب های اجتماعی، پنج آسیب بسیار مهم اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، کودکان کار و حاشیه نشینی از بیشترین مواردی است که سلامت روانی جامعه را تهدید می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد عباسی گفت: با توجه به برررسی آسیب های اجتماعی، پنج آسیب بسیار مهم اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، کودکان کار و حاشیه نشینی از بیشترین مواردی است که سلامت روانی جامعه را تهدید می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون اجتماعی وزیر کشور با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی درحال رشد است، گفت: عده‌ای بدون در نظر گرفتن ریشه‌ها و علل اصلی این آسیب‌ها آنها را با فقر و بیکاری مرتبط می‌دانند، اما 65 درصد معتادان غیرمتجاهر از شاغلین بوده و بیشترین طلاق‌ها نیز در میان قشر ثروتمند است.

وب‌گاه عصر ایران

محمد عباسی: ریشه یابی دلایل اصلی آسیب های مهم اجتماعی به صورت متمرکز در حال رصد است