یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انجام واکسیناسیون سراسری و کاهش ابتلا و تلفات ناشی از کرونا، افزایش بسیاری از آسیب ها و اختلالات روانی را کنترل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه استقلال سیاسی کم نظیر از نقاط قوت دیگر است، گفت: من رشته تاریخ خوانده ام و گذشته دولت ها و ملت ها را مطالعه کرده ام. در سده اخیر ایران، کمتر حکومتی استقلال سیاسی داشت که بتواند بدون توجه به سیاست های زورگویانه استعمارگران به راه خود برود.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از واحد تولیدی نمونه استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان افسران رشید جهاد اقتصادی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا صباغیان بافقی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه انقلاب ما توانست نگاه دینی را با نگاه مردمسالاری تلفیق و در قالب نظام اسلامی پدیدار و حکومت مستحکمی را بنا نهد که در قرن کنونی کم نظیر است و باید قدردان آن باشیم، گفت: قوت نظام اسلامی، وجود رهبری حکیم، صالح و مدبر در رأس نظام است که بعد از غروب خورشید امام امت سکاندار آن شد، انتخابی که در آن شرایط سخت چیزی جز به فضل الهی نبود.

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: با الکترونیکی کردن فرآیندها توسط شرکت های دانش بنیان شاهد ارتقاء سلامت اداری، مبارزه با فساد، کاهش مداخله مدیران و کاهش امضاهای طلایی خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از ثبت 80 گزارش مردمی از ساختمان های ناایمن در سایت دادستانی کل کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: ربا و اخذ سودهای کلان بانک ها باعث برکت کم امروز، تورم و افزایش قیمت ها، شب و روز دویدن مردم و 2 و 3 شیفت کردن شده... در تعجب هستم چرا علمای دین و مراجع فریاد نمی زنند. علمای بزرگ اگر این سودهای بانکی ربا نیست، پس ربا چیست و کجاست؟

خبرگزاری دانا

جانشین نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 7 تن و 954 کیلو انواع مخدر در سال 1400 در استان کشف و ضبط شد که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

خبرگزاری دانا

رئیس دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد به تشریح خط قرمز این دستگاه پرداخت و توضیحاتی در خصوص تشکیل پرونده برای تعدادی از مدیران خبر داد.

خبرگزاری دانا

عرشیان، معاون قضایی دادگستری استان یزد گفت: باید از ظرفیت بی بدیل هیئت‌های مذهبی در جهت دهی افکار عمومی و ارائه آموزش‌های محوری استفاده کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: برای برون رفت از این شرایط باید مجلس با مقام معظم رهبری مشورت کرده و مجلس را از این وضعیت نجات دهد. کاری که آقای قالیباف در اوایل سال وعده آن را داد اما انجام نشد.

خبرگزاری دانا

عدم امکانات تفریحی مناسب ویژه جوانان و نوجوانان در کلانشهر زاهدان باعث شده تا برخی از افراد اوقات فراغت خود را از راه های نامناسب تأمین کنند که دستاورد آن افزایش آسیب های اجتماعی و تهدید سلامت جسمی و روحی آنان است.

وب‌گاه عصر ایران

دولت به صراحت به وظیفه وزارت کار، بهزیستی و شهرداری ها در ساماندهی معتادان متجاهر اشاره کرده و این نشان می دهد که شهرداری در این زمینه وظیفه دارد.

خبرگزاری دانا

آسیب‌پذیری زنان سرپرست خانوار چه در زمان رسیدن به سن تجرد قطعی، چه بعد از طلاق و چه زمانی که با همسران بیکار یا از کار افتاده زندگی می‌کنند، هر روز در حال افزایش است که بخشی از این مسائل به دلیل محدودیت‌های قانونی و برخی نیز اقتضائات فرهنگی است.