یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

کریمی با تأکید بر اینکه حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم رسالت های بسیج است، گفت: در این راستا یکی از مصادیق آن تشکیل صندوق های قرض الحسنه و سازماندهی گروه های جهادی در دستور کاراست.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکشور در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: 11 درصد تولید ناخالص داخلی، صرف مبارزه با قاچاق مواد مخدر می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر کشور با انتقاد از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر، گفت: متهم اصلی ترویج مصرف این مواد، بخشی از سرویس های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی دخیل در این ماجرا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر از سوی کشورهای غربی حالت اسمی دارد و فعالیت و جدیتی ندارند، گفت: از نماینده سازمان ملل تشکر می کنم که نقش و کارکرد مثبتی داشته است اما از سوی کشورهایی که به وجود آورنده این وضعیت هستند، هیچ جدیتی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحیدی با تأکید بر اینکه اقتصاد افغانستان به دلیل تجاوز کشورهای غربی، ویران شده است، گفت: مقصر اصلی شرایط امروز افغانستان، کشورهایی هستند که اقتصاد این کشور را نابود کرده اند و به جای فعال سازی صنعت، معادن و کشت و زرع، آورنده بمب، ترور و قتل بوده اند.

خبرگزاری دانا

اعظم هدایتی گفت: اعتیاد به مواد مخدر و کاهش سن ابتلا به این بلای خانمان سوز، آسیب جهانی است و امروز قشر جوان و نوجوان نیز درگیر آن شده که باید با آموزش و آگاه‌سازی مانع از گسترش آن شویم.

خبرگزاری دانا

اعتیاد این بلای خانمان سوز به دلیل عدم آگاهی والدین، دسترسی آسان، ارزان بودن و نبود مراکز ورزشی و فرهنگی مناسبت همچنان در شهرستان مرزی سراوان قربانی می گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور ظهر امروز ضمن تقدیر از تلاش گروه‌های مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بر انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور بر ضرورت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور بر ضرورت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا کرده و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم گفت: با تغییر دولت آمار برخی از مسائل در سطح ادارات کم شده است؛ برای مثال استفاده از چادر بدون هیچ اقدام عملی در ادارات و سازمان ها افزایش پیدا کرده است.