یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه فرارو

آیت الله سعیدی نیز در این دیدار با تاکید بر پرهیز از کارهای بدون خروجی گفت: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از موازی‌کاری و پرداختن به امور حاشیه‌ای جلوگیری شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم آیینی اهتزاز پرچم عزای حسینی و افتتاح رویداد پویش «نذر یاری» برگزار شد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر کشور گفت: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی درحال رشد است و عده‌ای بدون در نظر گرفتن ریشه‌ها و علل اصلی، آن‌ها را با فقر و بیکاری مرتبط می‌دانند درحالی‌که 65 درصد معتادین از شاغلین بوده و بیشترین طلاق‌ها نیز به قشر ثروتمند اختصاص دارد.

وب‌گاه الف

سعید اشناب، مدیر شبکه پنج سیما، طی احکامی جداگانه مدیران جدید گروه های تهران شهروندی، فیلم و سریال و اجتماعی را منصوب کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

محمدرضا محبوب فر جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی در یادداشتی تحلیلی به موضوع اثرات اجتماعی و معیشتی حذف ارزترجیحی پرداخته است: مطالعات مختلفی در دست است که بیانگر مصرف نان در کشور ایران به میزان 2 تا 3 برابر کشورهای مختلف است. این نشان می دهد افراد به سمت سیری شکمی و نه سلولی، در حرکت هستند و دریافت حداقل کالری در برنامه روزانه افراد وجود داشته است. پیش بینی ها بر این اساس استوار بوده...

خبرگزاری تسنیم

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما طی احکامی جداگانه مدیران جدید گروه های تهران شهروندی، فیلم و سریال و اجتماعی را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما طی احکامی جداگانه مدیران جدید گروه های تهران شهروندی، فیلم و سریال و اجتماعی را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه جوانرود با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام، گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از نیازهای ضروری جامعه است.

خبرگزاری دانا

ولی پور گفت: 3 میلیارد و 75 میلیون تومان اعتبار برای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان لرستان اختصاص یافت.

خبرگزاری دانا

گودرزی با بیان اینکه 90 درصد متکدیان در بروجرد غیر بومی هستند، گفت: تلاش می شود متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری شوند.

خبرگزاری دانا

یکی از مهم‌ترین علل ناشنوایی و کم شنوایی در کشور ما، ازدواج‌های فامیلی و حتی میان فرزندان افرادی که بظاهر از بستگان نزدیک نیستند، بروز می‌کند و در سیستان و بلوچستان شیوع این بیماری بسیار زیادی است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم تأکید دارند و باید مسئولان و مدیران اجرایی در این راستا اقداماتی منسجم و گسترده انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از راه اندازی گشت‌های نامحسوس حجاب و عفاف در مجتمع‌های توریستی و بین راهی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: نهادهای متولی باید نظارت بیشتری بر مجتمع‌های تفریحی، رفاهی، خدماتی و توریستی اعم از درون شهری و بین راهی با هدف پیشگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری داشته باشند و در صورت عدم توجه جهت برخورد قضائی به دستگاه قضائی معرفی نمایند.