یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

الهه محمودی گفت: جابه‌جایی نقش‌ها باعث کمرنگ‌شدن نقش زن در خانه و بی‌توجهی به نقش مادری در سایه عدم تولد فرزند شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صائبی دبیر نمایشگاه و معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان نکاتی جزئیات نمایشگاه تهران 1401 را تشریح کرد و گفت: این نمایشگاه بخش‌ها و اهداف متعددی را شامل موارد زیر دربرمی‌گیرد. ظرفیتهای قابل اجرا و قابل سرمایه گذاری مدیریت شهری در یکجا به نمایش گذاشته شده است از این ظرفیت فقط یک گروه استفاده نمی کند. جامعه...

خبرگزاری دانا

نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد و نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات استان پرداختند.

خبرگزاری دانا

نوازنی با اشاره به اینکه در سه شهر اراک، ساوه و دلیجان شاهد تراکم بسیار بالا هستیم و مشکل فضای آموزشی داریم بیان کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد کاهش تراکم در سطح فضای آموزشی باشیم.

خبرگزاری دانا

قهرمانی با اشاره به اینکه ترک تحصیل و اشتغال به مشاغل کاذب یکی از مهمترین عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است، تأکید کرد: شناسایی بازماندگان از تحصیل و بازگشت آن‌ها به مدرسه از مهمترین خواسته‌های دستگاه قضایی است.

خبرگزاری دانا

علی فرخنده، به عنوان ششمین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی منصوب شد.

خبرگزاری دانا

ماده مخدر «گل» پس از تریاک دومین مواد مخدر پر مصرف در کشور است که به صورت «خوردن» و «کشیدن» قابل استعمال است.

خبرگزاری دانا

در هفته های گذشته داده های مرکز آمار ایران شهر یاسوج را به دلیل قیمت پایین مسکن ارزان ترین شهر نامید اما آمار اعلام شده با واقعیت های موجود سبب انتقاد های مختلفی شده است.

خبرگزاری دانا

شریفی گفت: مسائل اقتصادی، آسیب های اجتماعی، تغییر سبک زندگی، اولویت دادن برخی از سلایق در بالارفتن سن ازدواج نقش موثری دارند.

وب‌گاه الف

رویداد ملی نوپیا با حمایت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با حضور مراکز فعال در حوزه نوآوری اجتماعی و کنشگران فعال این حوزه برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

شایان نادری گفت: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای کمک و حمایت از محرومین است و خدمات دهی قرارگاه توانمند سازی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: درباره موتورسواری زنان هم قوانین به درستی در کشور مشخص نیست و همین موضوع اگر به درستی مدیریت نشود آسیب های بسیار خطرناکی برای کشور به همراه دارد.