یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

با پیگیری های صورت گرفته تورهای غیر مجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شده و با متخلفان برخورد قضایی می شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بهزیستی گیلان از تخصیص وام بلاعوض 50 تا 150 میلیون تومانی برای خرید مسکن خانواده های دو معلول به بالا خبر داد و گفت: در هفته بهزیستی امسال و به صورت همزمان با کشور 73 مسکن مددجویی را به بهره برداری خواهیم رساند.

خبرگزاری دانا

عباسعلی اویسی گفت: 32 هزار معلول شهری و روستایی تحت پوشش بهزیستی استان هستند و بیشترین علت معلولیت در استان ازدواج‌های فامیلی و تصادفات منجر به معلولیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر‌های جدید گفت: مشکل هویت و مسئله اجتماعی یکی از اصلی‌ترین معضلات در شهر‌های جدید است که این مشکل در تهیه سند توسعه و فرهنگی و اجتماعی برطرف می‌شود.

خبرگزاری دانا

طاهره میرشکار گفت: بهزیستی سازمانی با کارکرد اجتماعی، فرهنگی و آموزشی گسترده است که فعالیت های این سازمان بخش وسیعی از شهروندان در جامعه را در بر می گیرد.

خبرگزاری دانا

سرزهی گفت: ما بانوان ورزشکار مسلمان نه تنها حجاب اسلامی را مانعی برای فعالیت های ورزشی نمی دانیم بلکه حجاب را موجب قدرت و حفظ شدن کرامت انسانی خود می دانیم.

خبرگزاری دانا

ماموستا رستمی امام جمعه شهر سنندج با قدر دانی از فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه همواره با برگزاری رزمایش کمک های مومناه در کنار مردم در امر کمک رسانی بوده است.

خبرگزاری دانا

نشست تکریم و معارفه مدیرکل امر زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

«فلسفه استفاده از این نیروها، جبران کمبود معلم، بدون تحمیل هزینه به آموزش و پرورش بود اما حق التدریس هابدون هیچ ارزیابی استانداردی وارد آموزش و پرورش شدند وبعدهم با تجمع در مقابل مجلس استخدام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سیاست دولت این است خود مردم در اجرای امور مشارکت داشته باشند، مطالبه کنند و برای نحوه مواجهه با مسائل خودشان پیشنهاد و راهکار بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انسیه خزعلی گفت: دولت سیزدهم بنا ندارد از بالا تحکم و تصمیم گیری کند بلکه سیاست دولت این است خود مردم در اجرای امور مشارکت داشته باشند، مطالبه کنند و برای نحوه مواجهه با مسائل خودشان پیشنهاد و راهکار بدهند.

وب‌گاه الف

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: دولت سیزدهم بنا ندارد از بالا تحکم و تصمیم گیری کند بلکه سیاست دولت این است خود مردم در اجرای امور مشارکت داشته باشند، مطالبه کنند و برای نحوه مواجهه با مسائل خودشان پیشنهاد و راهکار بدهند.

خبرگزاری دانا

ابهت، مدیر کل بهزیستی استان یزد، تعداد معلولان تحت پوشش این سازمان را 29 هزار 994 و بیان کرد و گفت: از این افراد جسمی حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، گفتاری و بیمار روانی مزمن هستند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به وعده مثبت طرف عراقی امسال شاهد عبور تعداد زیادی از زوار اربعین از طریق مرز خسروی خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور از فعال شدن مرز خسرو در اربعین امسال خبر داد و افزود: طرف عراقی قول داده که نیازمندی های منطقه در این زمینه را از جمله در بحث امنیت تامین کند.