یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برپایی 60 موکب فرهنگی، پاکسازی 10 هکتار از زمین‌های رهاشده، تبدیل زمین بایر به بوستان سبز، تقویم‌های شهری مزین به پیام‌های فرهنگی و قرآنی و همچنین افتتاح نخستین مرکزکارآفرینی در گرمخانه مهر از جمله مهمترین اخبار شهر تهران است.

خبرگزاری دانا

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه "نه به اعتیاد" باید در تمام لایه های جامعه نهادینه شود، گفت: مدارس، مراکز دانشگاهی و همه دستگاههای ذیربط باید با هم همکاری کنند تا این آسیب اجتماعی را در بین جوانان کاهش دهند و از بین ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عرضه خودرو در بورس‌کالا قانون می‌شود؟ و خیابان‌ها در محاصره مشاوران املاک، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه عصر ایران

بهزیستی: براساس بررسی های انجام شده در استان قزوین بالغ بر 99 درصد کودکان کار مهاجر و دارای خانواده بوده و به دلیل مشکلات مالی خانواده خود مجبور به کار کردن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خراسان در گزارشی به وضعیت اجاره‌بها در ایران پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - عضو شورای شهر شیراز گفت: به منظور سلامت روان و امنیت در کلان شهر شیراز و کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد شرایط مناسب جهت توانمندسازی زندانیان، انتقال زندان عادل آباد به خارج از محدوده شهر در دستور کار کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محرومیت کودکان از محیط های آموزشی، عواقب بسیار ناخوشایندی به همراه دارد. سالانه تنها 200 هزار نفر به کودکان کار تهران افزوده می‌شود؛ کودکانی که بدون شک در بین آنها نخبگانی هستند که اگر به آنها توجه شود، می‌توانند در آینده گره‌های بزرگی از مشکلات جامعه را باز کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعتیاد عارضه‌ای روانی، اجتماعی و اقتصادی است و امروزه، پدیده سوء مصرف مواد، کیفیت زندگی جهانیان را تحت‌الشعاع قرار داده است، اعتیاد بلای خانمان‌سوز و مرداب باتلاقی است که سالانه هزاران نفر را به کام مرگ می‌کشاند.

خبرگزاری دانا

سعید کهنسال گفت: اگر امروز مراسمی به یاد شهدا، امام راحل و سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می کنیم این نشان دهنده علاقه مردم به شهید و شهادت است و این انسجام و یکپارچگی دشمن را نا امید می کند.

خبرگزاری دانا

هم مرزی سیستان و بلوچستان با دو کشوری که مرکز کشت مواد مخدر هستند سبب شده تا نه تنها آمار اعتیاد در بین آقایان افزایش یابد بلکه رشد چشمگیری نیز در بین زنان داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی با قدردانی از از دغدغه مندی فعالان تئاتر استان کرمانشاه، گفت: معتقدم جایگاه تئاتر در استان کرمانشاه جایگاهی رفیع و با سابقه است.

وب‌گاه گسترش

صابر زمانی - کارشناس امور نمایشگاهی

خبرگزاری دانا

اهالی مرزنشین بخش بم پشت سراوان از کمبود زیرساخت ها و امکانات ورزشی در این منطقه ابراز گلایه دارند.

خبرگزاری دانا

محمد حسنی گفت: فضای مجازی به محل دوم زندگی مردم تبدیل شده است از این رو برای پیشگیری از آسیب های احتمالی بایدقبل از ورود به این فضا آموزش های لازم را فراگرفت.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان قطعی است و هیچ مانعی در مسیر تحقق آن وجود نخواهد داشت.