یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه فرهنگی و اجتماعی گفت: اسامی غایبین برای مدیران کشوری ارسال می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: اگر پایش محلات پر آسیب تهران صورت نگیرد شاهد آسیب های اجتماعی زیادی در شهر تهران خواهیم بود.

وب‌گاه گسترش

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: در آستانه کار مدیریت شهری موضوع آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و جلسات زیادی برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک جامعه شناس شهری می گوید که در تهران مشکل کمبود مسکن نداریم بلکه باید خانه های خالی را وارد بازار مسکن کرد.

خبرگزاری دانا

محمد رحیمی گفت: زندانی شدن سرپرست خانواده زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی فراوانی برای اعضای خانواده زندانیان است.

خبرگزاری دانا

فرماندار بویراحمد در خصوص ضرورت توجه به پارک های محله ای در شهر یاسوج توضیحاتی داد و گفت: از توسعه پارک های محله ای حمایت می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت گرگان گفت: داستان مسجد گوهرشاد و 15 خرداد را بررسی کنید تا پی ببرید چه تعداد از هموطنان ما توسط رژیم خائن و بی رحم پهلوی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: جامعه و مردم سینمای نومید و مغایر با ارزش های اجتماعی و خانوادگی را بر نمی‌تابند و شاید یکی از مهم ترین دلایل فاصله مردم و خانواده از سینماها در کنار شرایط عمومی دوران پساکرونا برخی از همین محتواهای نامرتبط با آن ها باشد.

خبرگزاری دانا

زهرا منتظری گفت: فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند و والدین نیز در استان دچار سردرگمی شده اند زیرا نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند.

وب‌گاه عصر ایران

تشکل های مردمی از جمله تشکل‌های جهادی مردمی به صورت سیستماتیک و هوشمند موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی را پیگیری و رصد کنند.

خبرگزاری دانا

جمعی از نخبگان استان اصفهان در نشستی صمیمی و پربار به بیان دغدغه های خود در حوزه های مختلف به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 18 تهران گفت: خط 11 مترو غیر از تاثیر گذاری قابل توجه بر معادلات حمل و نقلی پهنه جنوب غرب پایتخت، به لحاظ جاذبه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز یکی از جذاب‌ترین خطوط به شمار می‌آید؛ چرا که امکان احداث 30 مجتمع ایستگاهی به منظور کمک به هزینه‌های اجرای طرح در طول خط شناسایی شده است.

خبرگزاری دانا

علی‌اکبری گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای حمایت و خدمات رسانی به زندانیان و خانواده های آن ها وجود دارد که در سازمان زندان ها کمتر به آن توجه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، از راه اندازی 2 مرکز توانمند سازی کودکان کار در تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: مردمی سازی را تنها راه برون رفت از مشکل کودکان آسیب دیده است.