یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران با اشاره به حادثه آبادان و فروریختن ساختمان متروپل و تشکیل نخستین جلسه قرارگاه ایمنی شهر تهران گفت: متاسفانه هر از گاهی حوادثی رخ می‌دهد که ما را از غفلت در حوزه ایمنی خارج می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازبینی و بازطراحی طرح ادامه خیابان شوش، حد فاصل 17 شهریور تا خاوران، از خارج شدن حدود 90 درصد پلاک‌های داخل طرح، از طرح و امکان نوسازی و ساخت و ساز برای این املاک خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین جلسه قرارگاه ایمنی شهر تهران با حضور شهردار پایتخت و نمایندگان دستگاه‌های مسوول در حوزه ایمنی برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو زن کارتن خواب ایرانی جهان را تکان دادند

وب‌گاه الف

نخستین جلسه قرارگاه ایمنی شهر تهران با حضور شهردار پایتخت و نمایندگان دستگاه‌های مسوول در حوزه ایمنی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جلسه قرارگاه ایمنی شهر تهران با حضور شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه ایمنی پایتخت برگزار شد.

خبرگزاری دانا

نقی سیاهکالی مرادی با تاکید بر نقش معلمان در رشد و تعالی دانش‌آموزان گفت: از حدود 130 هزار دانش‌آموز ابتدایی استان قزوین 94 هزار نفر در جشنواره جابربن حیان شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اقدام دولت در راستای حذف ارز ترجیحی را اقدامی ضروری دانست و افزود: براساس گزارش‌هایی که به مجلس رسیده در روند توزیع ارز ترجیحی منافع تنها حدود 2 هزار نفر به جای نفع عمومی بیش از 80 میلیون نفر جمعیت ایرانی تامین می‌شد و اکنون یک ملت از حذف آن منتفع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: اصلاح قوانین و مقررات مدارس غیردولتی در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

مینا غلامی گفت: فقر برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مهارتیِ اوقات فراغت در البرز بیداد می‌کند و اگر ما امروز برای غنی‌سازی سرگرمی کودکان و نوجوانان هزینه نکنیم باید در آینده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هزینه کنیم.

خبرگزاری دانا

اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی و تدبیری برای اجرای برنامه های فرهنگی است.

وب‌گاه ورزش سه

قاسم حدادی‌فر، بازیکن با تجربه فوتبال امیدوار است هرچه زودتر برای تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی در نظر گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: وزیر کشور گفت: بسیج، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان های مردم نهاد، بازوان مهمی در موضوعات اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون، به کار گرفته شوند.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور گفت: بسیج، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان های مردم نهاد، بازوان مهمی در موضوعات اجتماعی هستند و باید در چارچوب قانون، به کار گرفته شوند.

خبرگزاری دانا

قاسم پور با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا بخش های مختلف اقتصادی شهرستان را از حوزه تک محصولی خارج کنیم تا کشاورزی در بروز حوادث طبیعی کمتر آسیب ببیند، گفت: اینکه باید به سمت گلخانه های کوچک مقیاس به خصوص کشت گیاهان دارویی در روستاها برای ایجاد اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس به روستاها حرکت کنیم.