پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آغاز پویش اطعام حسینی به نفع مددجویان کمیته امداد همزمان با ماه محرم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آغاز پویش اطعام حسینی به نفع مددجویان کمیته امداد همزمان با ماه محرم

پویش ملی "اطعام و احسان حسینی" در راستای توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی به نفع نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان فرا رسیدن با ماه محرم آغاز شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ امسال نیز همانند سنوات گذشته پویش ملی "اطعام و احسان حسینی" از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور برگزار خواهد شد.

در قالب این پویش خیرین و نیکوکاران و هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و مجموعه کمیته امداد در سراسر کشور اهدا کنند.

حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با آغاز محرم خبر داد و گفت: امسال در کنار توزیع غذای گرم و بسته‌های غذایی برای نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه محرم و صفر عملیاتی و پیگیری می‌شود.

آسوده گفت: طرح اشاره شده از جمله طرح‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ارتباط با روش‌های مشارکت نیکوکاران در پویش ملی اطعام و احسان حسینی تصریح کرد: درگاه‌های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شود.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کدهای دستوری #7788* و همچنین #12* یا شماره کارت 6277607777777777 واریز کنند.

همچنین بنابر اعلام کمیته امداد در پویش ملی اطعام و احسان حسینی در محرم و صفر سال قبل بیش از 37 میلیون وعده غذایی گرم و یک میلیون و 533 هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع شده است.

برگزاری پویش "خون بهای عشق" با هدف اهدای خون تهرانی‌ها در محرم و صفر آغاز پویش «نذر آب» همزمان با شروع ماه محرم