یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور ترکیه به محرومیت بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال کشورش پیش از بازی حساس مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 با تساوی در زمان قانونی به وقت‌های اضافه کشید.

وب‌گاه ورزش سه

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، امیدوار است تیمش به فینال یورو 2024 صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی آلمان که در نیمه اول دیدار حساس مقابل اسپانیا با دو تغییر نسبت به ترکیب اصلی خود به میدان رفته بود، در ابتدای نیمه دوم با تصمیم یولیان ناگلزمان، سرمربی ژرمن‌ها، به ترکیب اصلی خود بازگشت.

وب‌گاه ورزش سه

روبین لو نورمان، مدافع اسپانیا، با دریافت کارت زرد مقابل آلمان محروم شد و بازی احتمالی لاروخا در نیمه‌نهایی را از دست داد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بانان سوئیس در حالی که خود را برای رویارویی با انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی آماده می کنند، با یک "سلاح مخفی" غیرمعمول در تمرین دیده شده اند.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی و ستاره خط دفاعی رئال مادرید، به دلیل محرومیت دیدار حساس مرحله نیمه نهایی یورو 2024 مقابل برنده جدال پرتغال و فرانسه را از دست داد تا ضربه بزرگی به ژرمن‌ها در این نبرد سرنوشت ساز وارد شود.

وب‌گاه ورزش سه

دانیله اورساتو، داور ایتالیایی، قضاوت دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 بین تیم‌های ملی انگلیس و سوئیس را برعهده خواهد داشت. ماسیمیلیانو ایراتی نیز مسئولیت اتاق VAR را عهده‌دار خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 به تساوی انجامید.

وب‌گاه ورزش سه

دولت ترکیه وارد ماجرای محرومیت ستاره تیم ملی این کشور مریح دمیرال شده و می‌گوید در حق او و تیم ملی ترکیه حق‌کشی صورت گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

پدری به دلیل مصدومیت خیلی زود بازی آلمان و اسپانیا را ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در یک فینال زودرس، آلمان و اسپانیا برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه ولفسبورگ، باشگاه سابق اشکان دژاگه، تولد 38 سالگی این ستاره سابق ایرانی‌اش را تبریک گفت و از او به عنوان اسطوره یاد کرد. باشگاه ولفسبورگ، باشگاه سابق اشکان دژاگه، تولد 38 سالگی این ستاره سابق ایرانی‌اش را تبریک گفت و از او به عنوان اسطوره یاد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اشکان دژاگه که اخیرا با فوتبال خداحافظی کرده و اعلام بازنشستگی کرد امروز 38 ساله شد. باشگاه قدیمی او در آلمان،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بالاخره انتظارها به سر رسید و ترکیب اصلی آلمان و اسپانیا برای سخت‌ترین جدال در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 اعلام شد. استادیوم شهر اشتوتگارت از ساعتی دیگر میزبان دو مدعی اصلی این دوره از رقابت‌ها است. دو تیمی که پیش از شروع یورو کمتر کسی آنها را مدعی اول می‌دانست ولی آلمان و اسپانیا با نمایش‌های عالی در مرحله گروهی و یک‌هشتم نهایی نشان دادند که...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه ولفسبورگ، باشگاه سابق اشکان دژاگه، تولد 38 سالگی این ستاره سابق ایرانی‌اش را تبریک گفت و از او به عنوان اسطوره یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور ترکیه به محرومیت بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال کشورش پیش از بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 واکنش نشان داد.