یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

لامینه یامال و آیمریک لاپورت، بازیکنان تیم ملی اسپانیا، به اظهارات ینس لمان علیه این تیم، واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه، پس از خوشحالی گل نژادپرستانه در بازی اتریش، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها نسبت به روز گذشته نوسان صعودی را به ثبت رساندند و قیمت دینار عراق هم با رشد یک تومانی که تجربه کرد؛ 47 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه تابناک

وزارت خارجه آلمان سفیر ترکیه را به دنبال حرکت جنجالی مدافع تیم ملی فوتبال این کشور در رقابت‌های یورو 2024 احضار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اسپانیا که در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف آلمان، میزبان مسابقات، می‌رود، آمار کابوس‌واری در برابر تیم‌های میزبان در مراحل حذفی یورو و جام جهانی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

روبرت آندریش در تمرین امروز آلمان علاوه بر موهای صورتی‌رنگش با صحبت‌های عجیبی که مطرح کرد خبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

باغ وحش برلین از مردم خواسته بود تا برای کره اسب آبی کوتوله که اوایل ژوئن متولد شد، اسم پیشنهاد کنند و اینگونه بود که مسئولان باغ وحش بیش از ده هزار پیشنهاد، نه تنها از آلمان، بلکه از آمریکا، مکزیک و استرالیا دریافت کردند. براندی، گورلی یا بولتشن، سه مورد از این نام‌های پیشنهادی است. به نظر می‌رسد که این کره محبوب دوستداران حیوانات است چرا که ویدئوی حمام کردن او تاکنون میلیون‌ها بار...

وب‌گاه ورزش سه

آندری شوچنکو، رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین، می‌گوید ایتالیا در حد و اندازه خودش ظاهر نشد و انتظار بیشتری از این تیم در یورو داشت.

وب‌گاه ورزش سه

ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمان، در نشست خبری بازی با اسپانیا گفت مانشافت امیدوار است با حمایت هوادارانش لاروخا را شکست دهد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی حرکت جنجالی مریح دمیرال، مدافع تیم ملی فوتبال ترکیه، در بازی مقابل اتریش در یورو 2024، وزارت امور خارجه آلمان سفیر این کشور را احضار کرد. دمیرال در حین شادی گل از ژست ملی‌گرایانه "گرگ‌های خاکستری" استفاده کرده بود که واکنش‌های منفی زیادی را به دنبال داشت.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، می‌گوید تیمش بدون توجه به شکست سنگین مقابل اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا، فردا به مصاف این تیم خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمان، گفت در جریان بازی‌های مانشافت نکات تاکتیکی را از یولیان ناگلزمان دریافت کرده و یا برخی نکات را به او گوشزد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گئورگی گولسیانی در یک گفتگوی متفاوت به سوالاتی جالب پاسخ می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس در مصاحبه با پادکست برادرش به گزارش اخیر روزنامه بیلد واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

«با توجه به وضعیت تهدید، ما دیگر نمی‌توانیم از عهده تأمین مالی پراکنده‌ای برآییم که از بحران‌ها عقب است و از رویکرد «به اندازه لازم» پیروی می‌کند، این به بازدارندگی منجر نمی‌شود. در صورت بازگرداندن خدمت سربازی اجباری، که در سال 2011 به حالت تعلیق درآمد، از بازگرداندن زنان به این خدمت نیز حمایت کرد.»

وب‌گاه ورزش سه

الکس بائنا، هافبک اسپانیا، می‌گوید رسانه‌ها باید از سوالات پیرامون شایعه انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا دست بردارند.