چهارشنبه 18 مهر 1403

آلودگی هوا آمبولانس اورژانس را در مراکز پرتردد البرز مسقر کرد / افراد بالای 70 سال دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آلودگی هوا آمبولانس اورژانس را در مراکز پرتردد البرز مسقر کرد / افراد بالای 70 سال دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند

احمد مهدوی گفت: گروه های پرخطر اعم از افراد دارای ریه های حساس، سالمندان، کودکان، مبتلایان به آسم و برونشیت و بیماران قلبی باید مراقب سلامتی خود باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مهدوی سرپرست اورژانس البرز با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی کنونی در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: توصیه ما رعایت مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا توسط مردم است.

مهدوی افزود: شهروندان البرز تا استقرار آلودگی در صورت امکان نباید از خانه های خود خارج شوند، وجود ذرات معلق قطعا برای تنفس آزاردهنده است و عدم اکسیژن رسانی بدن را مشکلات عدیده ای مواجه خواهد کرد. وی اظهار داشت: گروه های پرخطر اعم از افراد دارای ریه های حساس، سالمندان، کودکان، مبتلایان به آسم و برونشیت و بیماران قلبی باید مراقب سلامتی خود باشند. شرایط حساس بوده و این افراد نباید از اصول بهداشتی غافل شوند. مهدوی با اشاره به اینکه آمبولانس ها در مراکز پرتردد مستقر شده اند و اگر شهروندان نیاز به کمک داشته باشند با آمادگی کامل امدادرسانی می شوند، در بخش دیگری تصریح کرد: افراد بالای 70 سال می توانند دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند.

انتهای پیام /