شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مریخ‌نورد استقامت کاوش در منطقه‌ای در مریخ را به‌منظور یافتن نشانه‌های زیستی آغاز کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: می توان دوره های آموزش مهارتی و حرفه ای مورد نیاز در تجویز و مصرف منطقی دارو را برای دانشجویان تعریف و اجرا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در هفته منتهی به امروز جمعه 27 آبان ماه در کنار فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های ترم اول سال تحصیلی 1402-1401، برنامه های فرهنگی و پژوهشی نیز تدارک دیده است که برخی انجام شده و برخی دیگر در حال پیگیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهش‌ها حاکی از این است که افراد مضطرب فراموشکارتر از سایرین هستند و افرادی که روحیه پذیرش دارند در آزمون‌های حافظه امتیاز بیشتری کسب می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی طاهری‌نیا، رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، با حکم قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل به سِمت دبیر کمیته مشترک علمی ایران و قطر منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناسا (اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا) به‌تازگی تصاویر جدیدی را منتشر کرده است که با تلسکوپ فضایی جیمز وب گرفته شده است؛ 2 کهکشان که 100 سال پس از مه‌بانگ به هم پیوسته‌اند و یک پیش‌ستاره.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان یک وسیله جدید پخش مواد دفع کننده حشرات ساخته‌اند که می‌تواند به شکل حلقه یا دست‌بند مورد استفاده قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1402 تا یکشنبه 29 آبان ماه ادامه دارد و داوطلبان برای ثبت نام می توانند در صورت واجد شرایط بودن از سهمیه های اعلامی استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان واکسن جدیدی ساخته‌اند که از ورود موادمخدر کشنده فنتانیل به مغز جلوگیری می‌کند.