شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست سراسری دبیران هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‌پور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت هفت‌تپه به روز‌های طلایی و زدن رکورد کشت نیشکر در 60 سال اخیر، کارگروه مبارزه با فساد و تبعیض بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه‌ای با مسلم چشمه خاور، از کارگران این شرکت به بررسی وضعیت این مجموعه پرداخت: «ما پنج سال اسیر یک بازی سیاسی بودیم و در این پنج سال از صنعت کشور عقب افتادیم. کارخانه هفت‌تپه...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

اندیشکده سلامت، جمعیت و خانواده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان علاقه‌مند کتابخوانی در پنجمین مسابقه برخط از سومین دوره مسابقات دانشجویی هشت بهشت با محوریت کتاب «از شریف تا لس‌آنجلس» روز جمعه 27 آبان‌ماه 1401 با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بحث، بررسی و تامل بر سر مسائل لجستیکی کشور در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌ها باید از دانشگاه‌ها چنین موضوعاتی را مطالبه کنند تا با همکاری یکدیگر در مسیر رفع مشکلات این حوزه گام بردارند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: آموزش و پرورش در کشور باید جایگاه محوری داشته باشد و همه خود را متعهد به کمک و حمایت از این نهاد بدانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج رتبه‌بندی سال 2023 کیو اس برای دانشگاه‌های برتر آسیا منتشر شد. بر اساس این رتبه‌بندی 12 دانشگاه ایرانی در جمع 760 دانشگاه برتر آسیایی و دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران در جمع 100 دانشگاه اول قرار دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، وبینار مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با حضور دکتر خسرویان، مهندس شبستانی، همکاران مرکز در ستاد و نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در سراسر کشور در سالن جلسات معاونت اداری، مالی برگزار شد. خسرویان در این وبینار ضمن تأکید بر اهمیت انگیزه ایمانی و خدمت به خلق به عنوان خمیرمایه اصلی موفقیت؛...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت طلبه بسیجی حجت الاسلام محمد زارع مویدی را به محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حوزه علمیه فارس، خانواده و دوستان ایشان تبریک و تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی پرچم و سرود ملی را نشانه هویت دانست و گفت: بی‌احترامی به پرچم و سرود ملی آسیب زدن به هویت ملی و از بین بردن همبستگی و انسجام داخلی است و اگر کسی بخواهد به پرچم و سرود ملی خدشه وارد کند درواقع با ایرانیت خود می‌جنگند.